Jump to content

WK Atletiek 2009

Thundercover

Recommended Posts

Geplaatst:
wkatletiek_berlijn_2009.jpg
Gisteren is het wereldkampioenschap atletiek in Berlijn begonnen. Het toernooi duurt tot en met 23 augustus en vindt grotendeels plaats in het Olympiastadion. Op het moment van schrijven staat Rusland in het landenklassement op kop met twee gouden medailles. Vanavond was het koningsnummer: de 100 meter sprint bij de mannen, oftewel Bolt vs Gay.

Zijn er meer mensen die hier naar kijken? Vandaag was er de 100 meter sprint, zowel finale als halve finales. Echt ongelooflijk hoe snel die Bolt is, niet normaal. Wel was het nog even billen knijpen met die twee valse starts in de halve finales. Maar wel een nieuw wereldrecord: 9,58s. Het kogelstoten bij de vrouwen was ook spannend en zeker de moeite waard om te zien. Ook voor morgen staat er weer een boel op het programma, zoals de 100 m sprint voor vrouwen en kogelslingeren voor mannen.

Ook als je de atletiek buiten de toernooien om niet volgt, is het altijd leuk om de televisie aan te zetten. Voor iedereen komt er wel iets voorbij. ^_^
Geplaatst:

Oh mijn god , 9:58. Record was 9:69. Bolt is gewoon master. Ik heb hier geen woorden meer over om te kunnen zeggen hoe razend snel hij is.

Geplaatst:

Ik doe zelf aan hardlopen, maar ik vind het niet zo leuk om er naar te kijken. Dat is zo bij de meeste sporten. Om zelf te doen is het best leuk, maar om te kijken niet zo.

Geplaatst:
Ik doe zelf aan hardlopen, maar ik vind het niet zo leuk om er naar te kijken. Dat is zo bij de meeste sporten. Om zelf te doen is het best leuk, maar om te kijken niet zo.

Ik doe voetbal, maar vind het toch leuk om te zien hoor ^_^ ,

Ontopic: Ik heb Bolt gezien, gewoon verbazend wat die doet,

heb er eigenlijk geen woorden voor :{ .

Geplaatst:

Ik kijk er zelf nooit naar, ik vind dat het te lang duurt voordat het eindelijk begint en binnen 10 seconden is het weer voorbij :puh:

Geplaatst:

Het Atletiek is leuk voor andere mensen, maar niet voor mij. Ik heb er niet zoveel mee, zelfs niet het WK Atletiek. Ik kan er ook zeker niet uren naar blijfen kijken... :kots:

Geplaatst:
Oh mijn god , 9:58. Record was 9:69. Bolt is gewoon master. Ik heb hier geen woorden meer over om te kunnen zeggen hoe razend snel hij is.

de mens kan nóg sneller!

Geplaatst:

de mens kan nóg sneller!

Ja, hij loopt dat laatste deel altijd op zijn gemak uit,

je moet het maar kunnen :7 .

Geplaatst:
_O__O_ Usain Bolt _O__O_

3 gouden medailles en 2 nieuwe WR (Wereld Record).

Hij en Asafa powell vormen een mooi team samen bij 4x100 estafette.

Ik vind het gewoon amuserent om het te zien rennen.

9:58 haalt denk ik niemand behalve hij nog, misschien komt hij wel richting de 9:45.

Misschien dat iemand uit de toekomst wel die tijd zal inhalen, maar dat gaat echt heel land duren voor dat we het meemaken.

Geplaatst: (bewerkt)
Wedden dat er ooit een gast komt dien langer is dan Bolt en sneller rent dan 9,58 en 19,19?

Lol hij verbreekt gwn zelf de records

Bewerkt: door Bovar69

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...