Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Dankje @ DVT voor de screens en de informatie Edit: Alleen waarom heeft de Stockade sirene's? Enne, de Securicar is toch voor geldtransport? Securicar heeft gewoon dezelfde vorm als de Stockade, maar is voor geldtransport. De Stockade is van de politie, logisch dat er sirene's op staan . Reageren
PinganZ Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Dankje @ DVT voor de screens en de informatie Edit: Alleen waarom heeft de Stockade sirene's? Enne, de Securicar is toch voor geldtransport? ik denk dat het sirenes heeft omdat het een politie voertuig is. En ja de securicar is waardetransport. wat leuk is is zo'n securicar op te blazen dan kun je het geld oppakken wat er in zat Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Infopagina's op Wikigta.org over de volgende autos - Securicar - Enforcer - Police Stockade Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Dankje @ DVT voor de screens en de informatie Edit: Alleen waarom heeft de Stockade sirene's? Enne, de Securicar is toch voor geldtransport? ik denk dat het sirenes heeft omdat het een politie voertuig is. En ja de securicar is waardetransport. wat leuk is is zo'n securicar op te blazen dan kun je het geld oppakken wat er in zat Zo veel is dat nu ook weer niet. maar iets van 1000$ Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Is het mogelijk om de Enforcer uit GTA SA te herplaatsen met de Enforcer uit GTA IV? En ditzelfde met de Securicar? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Is het mogelijk om de Enforcer uit GTA SA te herplaatsen met de Enforcer uit GTA IV?En ditzelfde met de Securicar? vast wel op de pc versie alleen ik denk wel dat de kwaliteit minder word Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kwaliteit wordt weer beter met ENB geloofik.. Maar waar kan je die mods downloaden? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kwaliteit wordt weer beter met ENB geloofik..Maar waar kan je die mods downloaden? er zijn daar denk ik geen mods van zover ik weet er zijn ook weinig mods voor gta 4 als je een gta met veel mods wil hebben moet je gta san andreas halen ik denk dat je deze mod tog egt moet aanvragen en hopen dat iemand hem voor je wilt maken Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik dacht dat hij gewoon te converten was... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik dacht dat hij gewoon te converten was... de grafische kwaliteit met gta iv en san andreas is een groot verschil Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Zou iemand een screen kunnen posten hoe hij er dan uit zou zien/converten voor me? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.