Jump to content

Paar vragen


GTAIV14

Recommended Posts

1] Deze gaat over die achievements; moet je deze allemaal halen voor de 100% nee toch? En waar kun je zien welke je hebt gehaald en nog moet halen?

2] Je kunt ook toch net zoals in GTA SA je eigen muziek op de radio van GTA IV zetten? Ik heb dat gedaan in de map My Documents/ Rockstar Games/ GTA IV/ User Music

Dat is toch goed?

3] Als je een MOD hebt voor GTA IV, moet je dan net zoals GTA SA zo'n programma hebben (ik weet de naam ff niet meer) waarmee je de MODS actief kan maken?

Link to comment
Delen op andere websites

1) Neen, dit is niet noodzakelijk. De achievements staan helemaal los van de 100%, maar als je de 100% wilt halen zal je vanzelf verschillende achievements behalen. Als je wilt weten hoeveel en welke achievements je al hebt moet je even op Home drukken in het spel zodat de Games for Windows LIVE Guide opent. Daarna klik je op je eigen profiel. Daarna op My Games of iets dergelijks, en dan op GTA IV. Je krijgt dan een compleet overzicht van alle behaalde en niet-behaalde achievements van GTA IV. ;)

2) Meer info zie WikiGTA: Independence FM.

3) Daarvoor heb je inderdaad een ASI loader nodig. Voor meer vragen en dergelijke daarover moet je in het Modding forum zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

op deze pagina kun je zien wat je allemaal moet doen voor de 100% op gtaIV

het valt opzicht reuze mee maar het saaiste is tog wel de flying rats en stunt jumps doen deze ben ik zelf ook nog mee bezig en zijn redelijk saai

100% Checklist

vergeet niet dat je geen cheats mag gebruiken anders kom je op 99.9% terecht en dat is redelijk verpest als je het mij vraagt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

op deze pagina kun je zien wat je allemaal moet doen voor de 100% op gtaIV

het valt opzicht reuze mee maar het saaiste is tog wel de flying rats en stunt jumps doen deze ben ik zelf ook nog mee bezig en zijn redelijk saai

100% Checklist

vergeet niet dat je geen cheats mag gebruiken anders kom je op 99.9% terecht en dat is redelijk verpest als je het mij vraagt :duh:

Dit is niet waar.

Je mag zoveel cheats gebruiken als je wilt, je kunt altijd de 100% blijven houden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. En klopt het dat als roman's taxibedrijf is afgebrand dat je dan zijn auto roman's taxi ofzo nooit meer in het spel tegen komt?

De Esperanto Taxi niet nee, maar na Hostile negotation zal hij je bellen en heeft hij Cavalcade Taxi's.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

right.

En nog is over ASI Loader (of moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken)?

Dit staat in de read me.

----------------------------------------------------------

Installing:

Copy dsound.dll to GTA IV dir.

If u have previous version of ASI Loader installed then delete it and restore original binkw32.dll,

If your game was patched with 1.0.2.0 patch u may delete only binkhooked.dll because binkw32.dll is already new

-----------------------------------------------------------

Ik heb dus ASI Loader gedownload en nu moet ik het dsound.dll bestandje in GTA IV dir plakken? Waar staat dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...