Jump to content

San andreas doet niks als hij aan het laden is


Yoeri1992

Recommended Posts

Hoi,

als ik san andreas opstart doet hij het gewoon,

ik ga naar mijn saved game en ik start hem op

dn gaat hij naar zo`n afbeelding met een laad balkje erbij, die laad tot de helft en dan doet hij niks meer,

dus misschien weten jullie wat er is,

het spel is gewoon origineel,

geen mods

hellemaal standaard,

Mvg Yoeri

Bewerkt: door Yoeri1992
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gemod? Zoja, kijk even welke versie je van San Andreas hebt. Als je V2 van San Andreas hebt dan download de San Andreas Patcher/Downgrader. Je opent hem met WinRar, en je opent het programma en dan laat je hem installeren. Daarna is je San Andreas V1 en kun je gaan spelen met de mods. Heb je de verkeerde versie van de savegame? Mischien heb je een V1 savegame terwijl je San Andreas V1 is. Hier heb je GTA SA Savegame's voor V1 en V2. Klik! Nog veel plezier! =]

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat kan aan veel dingen liggen. De meest voorkomende zijn toch wel de volgende:

-Indien je Windows Vista hebt, zorg dat je San Andreas als Administrator uitvoert. Dat doe je als volgt:

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator Uitvoeren aanvinken. Dat kan het probleem verhelpen ;)

Indien dit niet helpt, vraag ik jouw of je mods hebt geïnstalleerd? Zoja, deïnstalleer deze. Dan zou het probleem daar aan kunnen liggen, aangezien je verteld dat hij in het midden blijft haken :)

@Hierboven: Aan savegames kan het niet liggen. Indien hij gemod heeft kan de patch inderdaad wel helpen. Dan wi lik er nog even op terug komen hoe hij de versie kan zien.

Als je het spel opstart, kom je in het menu met "Start Game" etc., rechtsonderin zul je dan moeten kijken. Staat er niks, heb jij V1.00. Staat er iets anders, dan zul je moeten patchen, indien je gemod hebt ;)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...