Cr9Productionz Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 ik heb een filmpje gerenderd in wmv 6mbps vid maar als ik hem wil uploaden krijg ik op het eind een foutmelding : er is een onbekende fout opgetreden? kan iemand mij daarbij helpen? Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik veronderstel dat je uploaden op youtube bedoelt? Eerste fouten die ik me kan inbeelden, zijn: - Je filmpje mag max. 10 minuten zijn - Je filmpje mag niet groter zijn dan 1 gig Als je dat niet bedoelt, zeg dan even wat je wel bedoelt. Overigens heeft youtube soms nogal eens kuren, dus eens opnieuw proberen helpt misschien wel. Bewerkt: 17 augustus 2009 door senneken Reageren
Cr9Productionz Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik veronderstel dat je uploaden op youtube bedoelt? Eerste fouten die ik me kan inbeelden, zijn:- Je filmpje mag max. 10 minuten zijn - Je filmpje mag niet groter zijn dan 1 gig Als je dat niet bedoelt, zeg dan even wat je wel bedoelt. Overigens heeft youtube soms nogal eens kuren, dus eens opnieuw proberen helpt misschien wel. uhh me filmpje is 153 MB en 3:37 dus daar zal het denk ik niet aan liggen Reageren
.Senne Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 http://www.youtube.com/handbook_popup_prod...ont=bestformats Probeer dus eens in MPEG te renderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.