NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Een tijd terug heb ik allemaal auto's in GTA SA gezet, en vond ik het wel mooi geweest. ik besloot om ze weg te halen met SAMI en deed dat, toen ging het fout en startte gta niet meer (laden tot de helft) nu heb ik gta uninstalled en op geinstalleerd, maar dat deed het ook niet. wat kan ik doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Krijg je een foutmelding, start hij niet op of stopt hij halverwege weer met laden? Probeer eens op te starten nadat je gta_sa.set verwijderd hebt uit je SA user files. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Krijg je een foutmelding, start hij niet op of stopt hij halverwege weer met laden? Probeer eens op te starten nadat je gta_sa.set verwijderd hebt uit je SA user files. UPDATE: Het spel doet het weer nadat ik hem gepatched heb, maar de mods zitten er nog in. Hoe kan ik die weer weghalen? (het gaat hier volgens mij alleen om voertuigen maar weet niet precies welke.) Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Dan heb je GTA op een verkeerde manier geherinstalleerd, lijkt me. Steek de disk in je station, kies uninstall en verwijder dan eens handmatig de map GTA San andreas. Dan weer installeren, en dan zouden alle mods eruit moeten zijn. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Dan heb je GTA op een verkeerde manier geherinstalleerd, lijkt me. Steek de disk in je station, kies uninstall en verwijder dan eens handmatig de map GTA San andreas. Dan weer installeren, en dan zouden alle mods eruit moeten zijn. MMh, ik heb hem nu uninstalled, maar vind alleen de GTA San andreas User files map, niet GTA San Andreas, of bedoel je die? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 De map GTA San Andreas waar je 'm geinstalleerd hebt (standaard: Program Files\Rockstar Games). Dan opnieuw installeren, en zorg dat je niet patcht naar 2.0 (dit zorgt ervoor dat je niks kan modden). Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 De map GTA San Andreas waar je 'm geinstalleerd hebt (standaard: Program Files\Rockstar Games). Dan opnieuw installeren, en zorg dat je niet patcht naar 2.0 (dit zorgt ervoor dat je niks kan modden). Ik heb hem uninstalled, en dan kan ik die map niet meer verwijderen, want die is al weggegaan tijdens de deinstallatie. Ik kan alleen de userfiles nog verwijderen. Of zouden er nog verborgen bestanden staan ergens die ik kwijt moet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.