Kryziek Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) *Clean Getaway In deze missie moet je in een metro gaan en dan een blista stelen en dan in een garage doen(lockup) Maar de garage gaat niet open :S Er staat wel een andere open maar die doet niets. En als ik uitstap kan ik er niet meer in. Dan pakt hij de hendel en kijkt in het rond en doet voor de rest niets. Wat moet ik nu? Bewerkt: 17 augustus 2009 door Kryziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 *Clean GetawayIn deze missie moet je in een metro gaan en dan een blista stelen en dan in een garage doen(lockup) Maar de garage gaat niet open :S Er staat wel een andere open maar die doet niets. En als ik uitstap kan ik er niet meer in. Dan pakt hij de hendel en kijkt in het rond en doet voor de rest niets. Wat moet ik nu? Moet je dan niet gewoon uit de garage gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 *Clean GetawayIn deze missie moet je in een metro gaan en dan een blista stelen en dan in een garage doen(lockup) Maar de garage gaat niet open :S Er staat wel een andere open maar die doet niets. En als ik uitstap kan ik er niet meer in. Dan pakt hij de hendel en kijkt in het rond en doet voor de rest niets. Wat moet ik nu? Moet je dan niet gewoon uit de garage gaan Er staat een geel stipje boven een garage, daar moet de auto in, maar die deur gaat niet open. Toen ik een keer aankwam rijden zag ik wel de binnenkant van de garage.(deur was niet compleet geladen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 ben je wel eerst met de Blista door de carwash geweest???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PinganZ Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Gebruik je een illegale versie van GTA4? Dan beld Niko Vlad niet. Dan krijg je geen opdracht om de auto te wassen. en kun je de auto niet afleveren Koop het spel dan doet hijwel. Heb je het spel wel gekocht gebruik dan de laatste patch dan heb je geen problemen Edit: Niet duidelijk Bewerkt: 17 augustus 2009 door PinganZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.