Abdul Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Heeft iemand tips voor de missie Air Raid??want het lukt me dus echt niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 zie walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ok Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) nog steeds moeilijk maarja Bewerkt: 6 juni 2005 door Abdul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Probeer ze zo snel mogelijk van uit de verte neer te knallen zodat je het minder moeilijk krijgt als ze dichter bij komen vliegen. Abdul gebruik ook de edit knop om je post te bewerken je mag namelijk geen 2 posts achter elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ok..Soz Baas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 waarom wordt dit hele deel van het forum niet weggehaald en één topic aangemaakt met "heb je missie-hulp nodig ? ga standaard naar de walkthrough" Ik heb dus nog nergens antwoord gehad op de vraag "waar is dit deel van het forum nog goed voor als je een walkthrough heb ?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 waarom wordt dit hele deel van het forum niet weggehaald en één topic aangemaakt met "heb je missie-hulp nodig ? ga standaard naar de walkthrough"Ik heb dus nog nergens antwoord gehad op de vraag "waar is dit deel van het forum nog goed voor als je een walkthrough heb ?" mee eens er komen vragen die al 100 x aan bod zijn geweest.echt te irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 waarom wordt dit hele deel van het forum niet weggehaald en één topic aangemaakt met "heb je missie-hulp nodig ? ga standaard naar de walkthrough"Ik heb dus nog nergens antwoord gehad op de vraag "waar is dit deel van het forum nog goed voor als je een walkthrough heb ?" Een walkthrough' helpt je met de basis van de missies, er zijn ook mensen die je nog tips kunnen geven bij missies en hun eigen meningen er over kunnen geven. Hoe zij het bijvoorbeeld hebben gedaan dus sommige hebben niet altijd iets aan een walkthrough ze hebben meer info nodig van andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Het komt inderdaad nogal eens voor dat hier vragen worden gesteld die gewoon in de walkthrough staan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar er zijn nog duizenden vragen te verzinnen over missies die niet in de walkthough staan, ook alternatieve strategie-en kunnen hier besproken worden. Aan de hand van dat soort vragen kan dan eventueel later weer de walkthough worden aangevuld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 is misschien ook wel waar... maar het is ALTIJD zo dat het doorverwezen wordt naar de walkthrough.... dat slaat toch ook nergens op ? maak dan een extra vragen column bij de walkthrough... en dan kan je dit weghalen. Of een FAQ bij de walkthrough.... [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Van de andere kant vindt ik ook, dat de vragensteller eigenlijk al in de walkthough had moeten hebben gekeken voordat hij/zij hier een vraag stelt. Er staat zelfs een link naar de walk-through in de pinned topics. Maar ik ben bang dat we de komende weken nog heeeeeeel veel van dit soort topics gaan krijgen van mensen die SA voor de PC hebben gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.