GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb net Paint shop pro 7 en ik heb een signature en avatar gemaakt. Ik vind ze zelf wel ok voor een eerste, maar misschien hebben jullie nog tips. Ik heb nog geprobeerd met tekst, maar zonder vind ik mooier. De tekst zou de signature alleen maar verpesten. Signature V2 V3 Avatar Hugo Bewerkt: 20 augustus 2009 door GwnHugo Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Mooi mooi! Zeker voor de eerste keer! Ongewone kleurcombinatie, maar toch past het bij elkaar. Ik zou zeggen, probeer nog wat verder met tekst en KUTGW! Bewerkt: 17 augustus 2009 door Bellic Reageren
7ulian Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Het ziet er heel goed uit, het beeld is een geheel, de kleuren zijn mooi... prima. Het enige is, het zijn wel echt reggae kleuren, en wat ik op internet kan vinden is dat Marcus meer een Jazz muzikant is. Misschien heeft Wikipedia het gewoon mis, maar dat is iets waar ik wel op zal letten; dat de muzikant en de sfeer van het plaatje bij elkaar passen. Maar vooralsnog, heel mooi gedaan! 8 / 10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Het ziet er heel goed uit, het beeld is een geheel, de kleuren zijn mooi... prima. Het enige is, het zijn wel echt reggae kleuren, en wat ik op internet kan vinden is dat Marcus meer een Jazz muzikant is. Misschien heeft Wikipedia het gewoon mis, maar dat is iets waar ik wel op zal letten; dat de muzikant en de sfeer van het plaatje bij elkaar passen. Maar vooralsnog, heel mooi gedaan!8 / 10 Je hebt gelijk. Alleen weet ik niet wat voor kleuren ik anders moet doen. Iemand nog commentaar? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Voor een paint afbeelding en voor je eerste keer is deze heel goed gelukt. Een rare kleuren combinatie maar het heeft wel iets. 7.5/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb nog een V2 gemaakt waar ik de gloed rond Marcus weg heb gelaten. Ook heb ik een V3 gemaakt met tekst er bij. Bij V3 heb ik ook de grote weer hersteld. V2 is namelijk te groot voor in mijn handtekening. Welke vinden jullie mooier? Bewerkt: 20 augustus 2009 door GwnHugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.