Jump to content

Kan de SA MP patch niet downloaden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag beste mensen,

Ik was de tutorial over GTA SA multiplayer aan het lezen en de Link naar de patch voor mensen die geen v1.0 van GTA SA hebben doet het niet.. Ik heb namelijk v2.0

Kan iemand mij een andere link sturen of de patch ff sturen?

Danku!

Bewerkt: door GTAJoel
Geplaatst:

Dag mensen,

Ik zou ook graag een GTA SA online willen spelen, maar dan moet ik mijn 2.0 versie naar een 1.0 patchen..

Is dit wel zo verstandig? wat zijn de nadelen? Ik speel SA met Vista service pack 2, kan dit compatibiliteitsproblemen geven als ik naar v1.0 ga?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb weer eens een vraag:

Nadat ik SA MP geïnstalleerd had, gaf Vista aan dat het niet correct geïnstalleerd was en ik zag ook geen SA MP icoontje op mijn bureaublad. Ik kon voor 2 opties kiezen: "Dit programma is correct geïnstalleerd" en "Dit programma met de juiste instellingen installeren."

Het tweede heb ik gedaan maar er veranderde niets. Ik heb dus nog geen SA MP icoontje op mijn bureaublad.

Heeft iemand tips?

Danku!

Geplaatst:

Kan gebeuren. Ik lees dat je Windows Vista hebt, dus zorg dat je de setup als Administrator uitvoert :) Rechtermuisknop op de setup > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken ;)

Geplaatst:

GTAJoel, zou u zo vriendelijk willen zijn voortaan uw vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp in 1 topic te stellen in plaats van 3 topics aan te maken? B.v.h.d! :)

*Topics samengevoegd*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...