Ghost_Rider Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Hallo Ik heb mezelf toch maar overgehaald om IV op de PC te kopen, maar ik vraag me toch iets af. Ik wil natuurlijk optimaal van de gameplay genieten, dus zou ik het beste eerst de eerste patch instaleren en dan zo doorgaan tot de laatste of gewoon meteen de laatste patch instaleren? greetz @Hieronder: Aaight! Bewerkt: 17 augustus 2009 door Ghost_Rider Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Patches worden gemaakt om fouten et cetera uit de game te halen. Wat mij persoonlijk het logische lijkt is gewoon de laatste patch installeren voor GTA IV en dan kan je optimaal van de gameplay genieten Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Patches worden gemaakt om fouten et cetera uit de game te halen. Wat mij persoonlijk het logische lijkt is gewoon de laatste patch installeren voor GTA IV en dan kan je optimaal van de gameplay genieten No offence, maar deze logica slaat nergens op. Bij Battlefield 2 (ik noem zomaar een willekeurige game) en genoeg andere spellen moet je helemaal van de eerste tot de laatste patch doorpatchen voordat je de laatste patch kan installeren. Het verschilt per game en er zit geen logica in. Als je niet weet waar je het over hebt, gewoon niet posten want dat brengt mensen alleen maar in verwarring. Je hebt overigens wel gelijk, je kan gewoon de laatste patch installeren aangezien daar alle fixes van de vorige 3 patches ook in zitten. Bewerkt: 17 augustus 2009 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.