arthuropp Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hoi, ik heb sami geinstaleerd, en een mod geinstaleerd. Ik heb een mod van een ferrari geinstaleerd, maar als ik san andreas ga spelen stopt hij altijd bij het laden in het begin. Heb ik iets niet goed gedaan? Ik heb verder nog nooit een mod geinstaleerd dus heb er ook niet zoveel verstand van. Van arthur Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Waarschijnlijk heb je de mod niet goed geinstalleerd, probeer het nog eens dan Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) @Hierboven SAMI is een automatische installer, dus daar kan je niks verkeerds aan doen. Heb je wel gta sa versie 1.0 of een gedowngrade gta sa? Hoe kan je zien welke versie je hebt: Als je gta sa opstart, en in het hoofdmenu bent, staat rechtonder in de hoek het versie nummer: - Staat er niks, dan heb je: versie 1.0 > je kan modden - Staat er 1.1, dan heb je versie 1.1 > Je kan modden - Staat er 2.0, Dan heb je verise 2.0 > Je kan niet modden Heb je versie 2.0, gebruik dan de gta sa downgrader En start je spel op. Als je kan modden (dus de goede versie) en je heb nog steeds het probleem: Met SAMI mods installeren is niet echt betrouwbaar omdat het vaak je GTA SA om zeep helpt. Je kan proberen de mod te verwijderen en nog een keer te installeren. Werkt dat niet, verwijder de mod dan. Werkt je gta sa dan nog niet, dan moet je denk ik je gta sa opnieuw installeren. 1 tip: Probeer zo veel mogelijk mods handmatig te installeren en niet met SAMI. Bewerkt: 17 augustus 2009 door BC7 Reageren
arthuropp Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 @HierbovenSAMI is een automatische installer, dus daar kan je niks verkeerds aan doen. Heb je wel gta sa versie 1.0 of een gedowngrade gta sa? Hoe kan je zien welke versie je hebt: Als je gta sa opstart, en in het hoofdmenu bent, staat rechtonder in de hoek het versie nummer: - Staat er niks, dan heb je: versie 1.0 > je kan modden - Staat er 1.1, dan heb je versie 1.1 > Je kan modden - Staat er 2.0, Dan heb je verise 2.0 > Je kan niet modden Heb je versie 2.0, gebruik dan de gta sa downgrader En start je spel op. Als je kan modden (dus de goede versie) en je heb nog steeds het probleem: Met SAMI mods installeren is niet echt betrouwbaar omdat het vaak je GTA SA om zeep helpt. Je kan proberen de mod te verwijderen en nog een keer te installeren. Werkt dat niet, verwijder de mod dan. Werkt je gta sa dan nog niet, dan moet je denk ik je gta sa opnieuw installeren. 1 tip: Probeer zo veel mogelijk mods handmatig te installeren en niet met SAMI. Oke bedankt voor de reactie, bij mij staat er niks dus ik kan modden. Maar ik weet niet zeker of het sami is ik dacht het wel. Bij mij heet het San Andreas mod installer. En nog een vraag, hoe moet ik een mod handmatig instaleren?Want ik heb gta sa al een keer opnieuw geinstaleerd, en mods ook opnieuw geinstaleerd (of andere mods gebruikt), maar het helpt niet. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 SAMI San Andreas Mod Installer Hier vindt je een aantal tutorials. Reageren
arthuropp Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 SAMISan Andreas Mod Installer Hier vindt je een aantal tutorials. Moet ik nou die mirror1:bastage downloaden of mirror2:mediafire ? Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Doet er hoogstwaarschijnlijk niet toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.