david Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: dat ben ik allang vergeten :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: dat ben ik allang vergeten :blink: zoiets vergeet je toch niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: dat ben ik allang vergeten :blink: zoiets vergeet je toch niet ik wel ik ga dat niet allemaal onthouden!ik speel het gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: dat ben ik allang vergeten :blink: zoiets vergeet je toch niet ik wel ik ga dat niet allemaal onthouden!ik speel het gewoon! sorry maar ik geloof je niet dat je het al 100% uit hebt, omdat je een topic opstelde om te vragen waar een bepaald screenshot was (de grote toren van ls). en als je het spel uitspeelt zou je dat wel moeten weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik ben nu op 83%. ik ben meer aan het shieten en racen dan spel uit spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 heb het een keer met cheats de hoofdmissies uitgespeeld, toenzonder cheats een keer t/m SF, toen en keer tot en met de op één na laatste missie. en ben nou weer in SF. (heb het zo vaak opnieuw moeten doen omdat ik er heel de tijd overheen gesavd had <_< met cheats) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 wanneer hadden jullie 100% of bijna, dan kunnen we zien wie het record op deze site heeft :lol: dat ben ik allang vergeten :blink: zoiets vergeet je toch niet ik wel ik ga dat niet allemaal onthouden!ik speel het gewoon! sorry maar ik geloof je niet dat je het al 100% uit hebt, omdat je een topic opstelde om te vragen waar een bepaald screenshot was (de grote toren van ls). en als je het spel uitspeelt zou je dat wel moeten weten ik kom ook weinig in los santos ik zit meestal in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Weet ik ook niet meer wanneer ik 100% had maar dat is echt lang geleden.. Ik heb alles eraf gegooid en opnieuw begonnen. En ik ga ook niet meer voor de 100% heb ik echt geen zin in en heb 100% ook niet meer nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.