Jump to content

Nieuwe processor en videokaart.


Danoontje_nl

Recommended Posts

Hallo, ik wil toch nu echt gaan gamen met mijn pc en daar heb ik toch paar nieuwe onderdelen voor nodig, ik moet namelijk een nieuwe processor en videokaart hebben. Mijn budget licht tusen de 0 - 200 Euro.

Mobo: Asus M3N78 SE

En 2GB ram is toch voldoende voor Windows Xp?

Link to comment
Delen op andere websites

Met 2 gig ram zit je goed voor gaming en zware programma's, maar voor erg zware toepassingen zou het niet genoeg zijn. Maar ik denk dat voor jou 2 gig wel voldoende is, zeker met XP. :Y Ik heb zelf 3 gig en gebruik er nooit meer dan 2 voor zover ik weet.

Overigens is Galiorix setup perfect voor jouw budget. :Y

Alleen kan ik geen II X3 720 vinden voor 105, ze kosten allemaal 120. Je hebt wel de 710:

http://www.azerty.nl/8-1127-198681/process...phenom-ii-.html

of de 705, maar die is duurder dan de 710 :?

http://www.azerty.nl/8-1127-216377/process...phenom-ii-.html

En de graka:

http://www.azerty.nl/0-970-219354/club-3d-...fische-ada.html

Link to comment
Delen op andere websites

Azerty is ook niet de aller goedkoopste webshop. Gewoon even naar Tweakers gaan en dan in de pricewatch wat je wilt hebben. De rest spreek voor zich :) Die config is inderdaad een mooie voor dat geld. Misschien kan je nog voor de iets goedkopere HD4770 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Azerty is ook niet de aller goedkoopste webshop. Gewoon even naar Tweakers gaan en dan in de pricewatch wat je wilt hebben. De rest spreek voor zich :) Die config is inderdaad een mooie voor dat geld. Misschien kan je nog voor de iets goedkopere HD4770 gaan.

Ik heb de 4770 overwogen bij het samenstellen, alleen de beschikbaarheid van die kaarten zijn gruwelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De HD4850 kost toch evenveel als een HD4770? Dat heeft AMD toch met opzet gedaan omdat de 4770 zo gruwelijk slecht te leveren is. En volgens mij is de HD4850 ook een paar % sneller dan de HD4770 op stock snelheden.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

De HD4850 kost toch evenveel als een HD4770? Dat heeft AMD toch met opzet gedaan omdat de 4770 zo gruwelijk slecht te leveren is. En volgens mij is de HD4850 ook een paar % sneller dan de HD4770 op stock snelheden.

Klopt, de HD4850 heeft dan weer als nadeel dat die een stuk warmer wordt, oftewel ook een stuk meer geluid, als je dan voor de HD4850 zou gaan zou ik iig een betere gekoelde pakken zoals de Vapor-X van Sapphire.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...