Jump to content

Kiki


Coen_GTA

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gedated met Kiki en nu staat ze niet meer op internet en ik kan haar niet bezoeken en ik heb haar telefoonnummer niet meer. De date is goed verlopen weet iemand haar nummer of hoe kan het dat ze niet meer op internet staat of niet op de kaart?

Coen

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een tijdje wachten, dan zal ze je niet meer herkennen en kan je gewoon weer met haar daten. Maar ik denk dat je aan het einde van de date negatief hebt gereageerd op de vraag of ze je telefoonnummer mag. Volgens mij moet je dan A (op PS3 X dacht ik) drukken.

Veel plezier met Kiki :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb haar telefoonnummer niet meer dus ik kan haar niet bellen en ze staat ook niet meer op internet zal ze mij bellen denk je?

Coentje

Je moet gewoon een paar (ingame natuurlijk :7 ) dagen wachten.

neehoor,

zodra je een goeie eerste date met haar hebt gehad en je vraagt om haar telefoonnummer staat deze er direct in en moet je haar direct kunnen bellen alleen meestal wel een voicemail helaas :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb haar telefoonnummer niet meer dus ik kan haar niet bellen en ze staat ook niet meer op internet zal ze mij bellen denk je?

Coentje

Je moet gewoon een paar (ingame natuurlijk :7 ) dagen wachten.

neehoor,

zodra je een goeie eerste date met haar hebt gehad en je vraagt om haar telefoonnummer staat deze er direct in en moet je haar direct kunnen bellen alleen meestal wel een voicemail helaas :schater:

zij is alleen beschikbaar tussen 06:00-02:00

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb haar telefoonnummer niet meer dus ik kan haar niet bellen en ze staat ook niet meer op internet zal ze mij bellen denk je?

Coentje

Je moet gewoon een paar (ingame natuurlijk :7 ) dagen wachten.

neehoor,

zodra je een goeie eerste date met haar hebt gehad en je vraagt om haar telefoonnummer staat deze er direct in en moet je haar direct kunnen bellen alleen meestal wel een voicemail helaas :schater:

zij is alleen beschikbaar tussen 06:00-02:00

weet ik kheb het ooit nagelezen maar als ik nix te doen heb op gta IV dan ga ik altijd date's bellen of ik bel ze wakker en ze worden pissed of ik krijg voicemail

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb haar telefoonnummer niet meer dus ik kan haar niet bellen en ze staat ook niet meer op internet zal ze mij bellen denk je?

Coentje

Waarschijnlijk heb je haar (perongeluk) afgewzen aan het einde van de date. Je moet tenslotte wel om haar telefoonnummer vragen! Volgens mij, aan het einde van de date, moet je A drukken en dan krijg je haar nummer. En als je dat al hebt gedaan en je hebt haar nummer niet, lijkt me dat raar en dat zal wel een glitch zijn ofzo. Gewoon wachten tot ze weer op de site staat, lijkt me.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...