Jump to content

Probleem ondanks super computer


Xarfore

Recommended Posts

al in mijn link gekeken?

Ik heb al gekeken maar ik denk niet dat dit het gene is dat een oplossing gaat bieden voor mijn probleem

mijn probleem is niet dat het spel stottert maar dat het spel in pauze of tijdens het spel blokkeert en mijn computer wordt dan ook geblokkeert ik kan dan niets meer doen

Toch zou ik proberen de memrestrict code toe te voegen, misschien dat het spel blokkeert vanwege een vol geheugen...

Link to comment
Delen op andere websites

al in mijn link gekeken?

Ik heb al gekeken maar ik denk niet dat dit het gene is dat een oplossing gaat bieden voor mijn probleem

mijn probleem is niet dat het spel stottert maar dat het spel in pauze of tijdens het spel blokkeert en mijn computer wordt dan ook geblokkeert ik kan dan niets meer doen

en toevallig hoort dat ook bij memory leaking, gevolgen van memory leaking zijn, stotteren, vastlopers en crashes.

Link to comment
Delen op andere websites

Vette PC :7

K, ff On-Topic...

Je kan proberen een virus scan te doen, ik had het zelfde probleem ( op XP dus weet niet zkr of dit werkt :7 )

Ik had een virus door 1 of andere mod waardoor heel me pc vast hing en ik hem dus handmatig uit moet doen ... ( Wat helemaal niet goed is voor de PC :7 ) , Maar in die tijd dacht ik... Virussen ... wat is het probleem :7 | Nadat me pc virus vrij was deed gta iv het gewoon :7

En me PC was gelijk wat meer gebruikersvriendelijk :7

Na ja, mijn antwoord is dus probeer een virus scan te doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een GTX260 van Nvidia, en heb compleet hetzelfde voor gehad. Heb je het ook in andere spellen? Bij mij freezed het scherm ook compleet, en ik kan enkel nog terug door alt+f4 of ctrl alt delete te doen, al werkte dat ook niet altijd en dan moest ik de power button indrukken.

Download gewoon je drivers en update ze, ik wil wedden dat je er dan vanaf bent. Als dat niet het geval is heb je een virus of framedrops.

Drivers voor GTX285 @ Windows vista 32 bit:

http://us.download.nvidia.com/Windows/190....nglish_whql.exe

Veel succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...