Jaims Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hoi, Ik heb vandaag GTA San Andreas aangeschaft in de Bart Smit (Belgie). Maar er zit geen boekje of plattegrondkaart in. De verkoopster zei dat die op de CD staat en dat alleen bij 'de grote' een boekje zit. Ik snap dus niet wat ze ermee bedoelt, normaal zit er toch een minstens plattegrond in? Het doosje is ervoor voorzien om een boekje aan de linkerkant te steken. Alvast bedankt, jaims Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Er hoort normaal gesproken een boekje en een map bij te zitten. Daarnaast kan je het inderdaad in het spel bekijken. Als je het spel opstart kan je op Esc drukken, of start. Dan zie je de plattegrond van San Andreas Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik weet niet hoe dit geregeld is in België, maar aangezien het om de Bart Smit gaat, die we ook hier in Nederland hebben, zou ik zeggen dat je een boekje en plattegrond hoort te krijgen. Ga met je bonnetje naar de winkel, en vraag hem alsnog aan. Het hoort er inderdaad bij, anders betaal je voor dingen die er niet bij zitten Zover ik weet is er geen "Grote" of "Kleine" versie van San Andreas, dus zou ze in de war moeten zijn met een ander spel, of een verkooppraatje maken... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik weet niet hoe dit geregeld is in België, maar aangezien het om de Bart Smit gaat, die we ook hier in Nederland hebben, zou ik zeggen dat je een boekje en plattegrond hoort te krijgen. Ga met je bonnetje naar de winkel, en vraag hem alsnog aan. Het hoort er inderdaad bij, anders betaal je voor dingen die er niet bij zitten Zover ik weet is er geen "Grote" of "Kleine" versie van San Andreas, dus zou ze in de war moeten zijn met een ander spel, of een verkooppraatje maken... Met de grote versie kan dit bedoeld worden: er is een versie met als 'doosje' een harde kaft met hierin een grote SA-omschrijving en vanachter de CD, maar hier staat evenveel in als in de gewone handleidng, buiten dit moet het boekje en de Map meegegeven worden hoor. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb zelf sa in bartsmit gekocht in belgie maar ik kreeg gewoon alles. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Heb je het normale bedrag betaald? (Dus het bedrag wat je voor die 'grote' zo gezegd moest betalen) Reageren
Jaims Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Heb je het normale bedrag betaald? (Dus het bedrag wat je voor die 'grote' zo gezegd moest betalen) Ik had op internet gezocht achter SA (voor PC), maar alleen in de bart smit hadden ze die. Gisteren moest ik toch in blankenberge zijn, dus heb ik heb daar gekocht voor €10, er was maar één versie tekoop, die met harde kaft heb ik niet zien liggen. Ik heb hem dus uit het rek gehaalt, naar de kassa gegaan, en die kassabediende heeft de DVD-rom in het doosje gestoken. Reageren
Twister24 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Achterkant: Voorkant: Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb SA ook aangeschaft en er zat alleen de CD en het boekje in, de map niet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb SA ook aangeschaft en er zat alleen de CD en het boekje in, de map niet. Dat weet ik niet . Alhoewel , mss omdat het te oud is ? Want mijn zusje had animal crossing voor gamecube gekocht , en normaal zat er een memory stick bij , maar die kregen wij ook niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb SA ook aangeschaft en er zat alleen de CD en het boekje in, de map niet. Dat weet ik niet . Alhoewel , mss omdat het te oud is ? Want mijn zusje had animal crossing voor gamecube gekocht , en normaal zat er een memory stick bij , maar die kregen wij ook niet Zo oud als het kan zijn, als er normaal een boekje en/of Map bijzit moet die erbij. Reageren
Jaims Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Kom net van Bart Smit. Ze zeiden dat dit een oud spel is, en dat hier geen boekje bijzit en dat dat er alleen bijzig bij de nieuwere spellen -,-'. Ik zal het er dan maar bij laten zeker? Ik vindt dit wel zeer spijtig. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb Gta San Andreas aangeschaft in de E-Plaza. Compleet met boekje en een map. Reageren
RoL0 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hoort er volgens mij altijd bij te zitten en die 'grote' zal wel de Special Edition zijn (die had SA toch ook?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.