End Of The Riot Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb de zoekmachine gebruikt en ik vond niets dergelijks. Dus daarom open ik dit nieuwe topic: Elke dag blijf ik wel iets ontdekken in Gta en nu vraag ik aan jullie wat hebben jullie vandaag weer ontdekt in Gta? Ik heb vandaag ontdekt dat als je in een anhillator stapt dat je een RPG krijgt. Nu jullie: Regel: - Maximum 1 post per dag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 ik heb ondekt dat de maximum topsnelheid(dus echt het maximale) 288 KM/u is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 ik heb ondekt dat - rpg's soms afketsen inplaats van ontploffen als ze ergens tegen aan botsen - er gaten zitten waar je met een heli doorheen kan en zo onder de stad terecht kan - de politie nog net zo dom is als in andere gta's ze rijden gerust nog van een snelweg af als jij met een heli bij zon opening staat of mocht ik maar 1 ding zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb vandaag ontdekt dat in de fik staan en dan van een gebouw vallen je redding is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik had overlaatst gevonden dat die butaangasflesjes(de rode) ook ontploften door de hitte, ik dacht als het toch zo realistisch is? Ik smijt een Molotov, gebeurt niks dacht ik er een weede op te smijten, ontploft de hele boel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb ook ontdekt dat mensen soms in de fik uit de auto komen als je op een bepaalde manier tegen een auto aan komt (nieuwe dag nieuwe post hehe) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ontdekt dat: -sommige interieurs niet in het gebouw zitten -ik met een rpg onder een wagen door kan schieten -als je in gebouwen spawnt je in de blue hell zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ontdekt: Als je met een hummer een barrelroll wilt doen en je springt eruit voordat die een barrelroll doet dat dan de deur eruit vliegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb vandaag ontdekt dat politie agenten soms echt dom zijn en heel vaak hun eigen agenten killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb ondekt dat je met de outo schommel heel makkelijk 4 sterren kan verlizen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 -ik ontdekte dat als politieagenten op jacht naar je zijn soms auto's stelen uit de straat om te achtervolgen! Zo heeft ie ook al eens achter me gezetten met mijn eigen geparkeerde auto! -als mensen je aanvallen (na ze schopt/gesteekt te hebben) van je gaan lopen als je een vuurwapen op ze richt, tenzij ze ook een vuurwapen hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat peds roekeloos rijden en veel te hard rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb ondekt dat er vgeen vliegtuigen,fietsen,Quad's etc in Liberty City zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ontdekt dat als je in multiplayer zit en je staat in brand en je drukt op start dat er geen leven afgaat en dan kan je wachten tot je niet meer in brand staat en dan heb je het overleeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.