Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat als je in een stripclub op een podium springt, je de club uitgestuurd wordt en dat de beveiliging met je gaat knokken (en als je er buiten één hebt doodgeshoten en vervolgens over z'n hoofd rijdt, je een krakend geluid hoort en je een heel lang rood spoor kan maken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je in een stripclub op een podium springt, je de club uitgestuurd wordt en dat de beveiliging met je gaat knokken (en als je er buiten één hebt doodgeshoten en vervolgens over z'n hoofd rijdt, je een krakend geluid hoort en je een heel lang rood spoor kan maken 8)

dat ga ik proberen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het niet slim is om te schieten in Northwood, er zal een hele AOD gang op je af komen :7

En dat ik TLaD 100% heb

Dat er nu 3 moters voor me deur staan van de 100%

En dat het leuk is om een LCPD agent te volgen te voet, wat die allemaal zeggen .... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het best leuk is om tijdens de missie "rigged to blow" best leuk is om met de vrachtwagen, indien deze op scherp staat (dus als het lampje al flink knippert) een politiebarricade richting Algonquin in te rijden. Dat levert spectaculair vuurwerk op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat als ik 'gewoon op home druk' er geen cruise control komt, maar Windows Live.... :duh:

Dus als iemand de toets voor Cruise Control weet, dan hoor ik dat graag!

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...