BoerBanaan Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Dat je een soort cruise control kan aanzetten in pc (Gewoon op Home drukken) Hmm.. Van wie heb je dat? OT: Dat je cheats weer kan vinden in de telefoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) -Dat ik TBoGT voor 100,00% heb uitgespeeld -Dat ik nu oneindige munitie heb -En dat Yusuf Armir je een Tank cadeau geeft voor alle duiven af te schieten Bewerkt: 1 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Dat het een slecht idee is om de wapendealer te doden Dan komen er van die "Crew" die je dan allemaal te gelijk proberen dood te schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Dat als je in een stripclub op een podium springt, je de club uitgestuurd wordt en dat de beveiliging met je gaat knokken (en als je er buiten één hebt doodgeshoten en vervolgens over z'n hoofd rijdt, je een krakend geluid hoort en je een heel lang rood spoor kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 dat ik een verekte mongol ben die ik altijd prongelijk roman dood schiet of ander personages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Dat als je in een stripclub op een podium springt, je de club uitgestuurd wordt en dat de beveiliging met je gaat knokken (en als je er buiten één hebt doodgeshoten en vervolgens over z'n hoofd rijdt, je een krakend geluid hoort en je een heel lang rood spoor kan maken dat ga ik proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Dat het een slecht idee is om ruzie te zoeken met The Commission . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Dat het niet slim is om te schieten in Northwood, er zal een hele AOD gang op je af komen En dat ik TLaD 100% heb Dat er nu 3 moters voor me deur staan van de 100% En dat het leuk is om een LCPD agent te volgen te voet, wat die allemaal zeggen .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Dat het best leuk is om tijdens de missie "rigged to blow" best leuk is om met de vrachtwagen, indien deze op scherp staat (dus als het lampje al flink knippert) een politiebarricade richting Algonquin in te rijden. Dat levert spectaculair vuurwerk op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Dat de animatie van het instappen in de Whoopie niet volledig is afgemaakt . Edit: Hierop minnen? Is dat nietwat laag? Bewerkt: 9 januari 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat als ik 'gewoon op home druk' er geen cruise control komt, maar Windows Live.... Dus als iemand de toets voor Cruise Control weet, dan hoor ik dat graag! Bewerkt: 11 januari 2010 door gtavcsky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Dat Troy de portier van Hercules superman is Hij heeft een hele stoet LCPD dood gekregen terwijl ze op hem zaten te schieten (Hij kon namelijk niet dood door de LCPD ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Dat er straat muziekanten zijn die je geld kan geven. En als je dat 3x achter elkaar doet, hij je een ringtone geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King of San Andreas Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Dat er straat muziekanten zijn die je geld kan geven. En als je dat 3x achter elkaar doet, hij je een ringtone geeft. dat er zwerfers zijn die je geld kan geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Dat mijn trainer wel degelijk werkt, en dan een motor ook kan rijden op z'n kop, althans met een bug... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.