Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Ik heb ontdekt dat het leuk is om met n helicopter kettingreacties te veroorzaken door tegen n auto aan te vliegen en dat die auto dan een agent omverkegeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King of San Andreas Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 ik heb ontdekt dat het leuk is om op een agent te landen met je parachute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Dat als ik op een motor rij en er iemand achterop zit, en ik dan ergens tegen aan knal, ikzelf wordt gelanceerd, maar de bijrijder veeeeeel verder terecht komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Brasco Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Minder leuk: * Dat veel verkeer gaat rijden als het stop ligt op rood springt en stopt als het op groen staat. * Dat de graphics niet zo mooi zijn als ik had verwacht, aangezien mijn computer ver boven de minimumeisen voldoet. * Dat agenten heel snel op je schieten. Leuk: * Hoofdpersoon is geweldig. * Missies zijn tot nu toe tof. * Telefoon * Mooie auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorpiuss Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Dat wanneer je meerdere keren tegen een politieagent aanloopt hij je arresteert, en dat het mieters is om tegen mensen aan te lopen die op een trap lopen en hierdoor naar beneden vallen, en gewoon ook weer stug omhoog gaan, waarna jij weer tegen ze aanloopt en ze weer vallen Dit herhaalt zich tot ze dood gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Ik heb ontdekt (eigenlijk gisteren) Dat als je met je auto van een schans op een gebouw afspringt, en jij springt eruit en je auto komt op zijn neus terecht, dat hij dan explodeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 Dat Agentjes opblazen best wel leuk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2010 Dat al s Niko loopt hij begint te hijgen en als hij sprint nog harder hijgt ik heb dit nog nooit gehoord, tot nu. (Het was op een stille plek: de gevangenis) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 dat ik niet dood ga als ik, voorover gebukt op een NRG gezeten, op volle snelheid tegen een muur aan rijd. Ik hou steeds een klein stukje knipperend rood over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Dat als je veel auto's achter elkaar slaat met een honkbal knuppel, dat er heel veel mensen je proberen in elkaar te slaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Dat Johhny echt slechter met een auto rijdt dan Niko of Luis . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Bump Ik heb ontdekt dat je hoofd soms in het asfalt kan zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2010 Dat het erg leuk is om te free runnen ! En dat het leuk is om daken te zoeken waar je handmatig op kan CoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Ik heb iets ontdekt dat waarschijnlijk al ontdekt is, maar, je kan vanaf 100 m hoog op de grond vallen en de helft van je levens verliezen. (1x gelukt) En ik heb ook ontdekt dat als je bij GTA IV online free mode doet, je niet doodgaat als je in een auto zit en iemand schiet met een rocket launcher op je auto, hij ontploft gewoon, en jij kan rustig uitstappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 dat in de gevangenis politiemensjes doodschieten best een beetje gevaarlijk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.