Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Dat als mensen in auto's in paniek raken op de brug dat ze soms elkaar eraf beuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Nooit naar het Civilization Committee gebouw in Hatton Gardens, Algonquin gaan. Als je te ver gaat schieten ze met Carbine Rifles op jou, das niet leuk, want ik wilde die stunt jump doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Nooit naar het Civilization Committee gebouw in Hatton Gardens, Algonquin gaan. Als je te ver gaat schieten ze met Carbine Rifles op jou, das niet leuk, want ik wilde die stunt jump doen. Kwestie van heel snel linksom het gebouw rijden, dan ben je al bij de trap naar boven, en ben je nog niet één keer geraakt. Ontopic: dat je de missie "Hit the pipes" uit TLaD lekker snel kan doen door de vans met een rocketlauncher uit te schakelen. Scheelt je lange en moeilijke achtervolgingen. Kwestie van op je radar kijken hoe die rijdt en ze dan opwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Th3_DeaTH_9 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Ontopic: dat je de missie "Hit the pipes" uit TLaD lekker snel kan doen door de vans met een rocketlauncher uit te schakelen. Scheelt je lange en moeilijke achtervolgingen. Kwestie van op je radar kijken hoe die rijdt en ze dan opwachten Mij lukte die missie ook niet maar toen deed ik um met een annahilator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Ik heb vandaag ontdekt dat het heel irritant is dat mensen auto's kunnen jatten die op je parkeerplaats staan, zo ben ik de gele Comet kwijtgeraakt die je na die racemissie van Brucie normaal krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Die auto's wordne eigenlijk niet gestolen, het gebeurt wel eens dat wanneer je buitenkomt er een file is aan auto'sen dat er een of andere mongool het idee heeft om via je parkeerplaats in te halen... met gevolg dat er wel eens een auto van je parkeerplaats wordt geramt en deze dus niet meer wordt 'onthouden' ... Vandaag: dat er weldegelijke fysieke verschillen(map) zijn tussen de normale IV en EfLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Brasco Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Die auto's wordne eigenlijk niet gestolen, het gebeurt wel eens dat wanneer je buitenkomt er een file is aan auto'sen dat er een of andere mongool het idee heeft om via je parkeerplaats in te halen... met gevolg dat er wel eens een auto van je parkeerplaats wordt geramt en deze dus niet meer wordt 'onthouden' ... Vandaag: dat er weldegelijke fysieke verschillen(map) zijn tussen de normale IV en EfLC. Ik hebt vandaag ook meegemaakt, had 2 Infernussen op mijn parkeerplaats in Bohan staan, werden allebei tegelijk gejat terwijl ik 'ruzie' met de politie had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) Dat gestructureerd spelen het leukst is. Ik ben pas overnieuw begonnen met het spelen van de verhaallijn met als doel het 100% uitspelen. Dan doe ik alles per gewonnen eiland: eerst een stuk of drie missies, dan alle Flying Rats, dan alle Unique Jumps, en dan alle personage's, zodat je het eiland van binnen en van buiten kent. Dan ga je door naar het volgende eiland. Dat is veel leuker dan al cheatende een beetje schieten en rondlopen, dat wordt je zo zat. Hier heb je echt een doel: de 100%. Bewerkt: 26 januari 2010 door Black Admiral Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Ik heb ontdekt dat je omhoog vliegt als je op zo'n rode brandweerdinges gaat staan als je hem eraf hebt gereden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willymazout Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Ik heb een nieuwe vriend ontdekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Ik stal iemand zijn auto, en die kwam achter me aan, dus ik dacht slim te zijn en naar een politieauto toe te rijden zodat die gast me zou slaan als ik uit de auto zou komen.. Doen ze dat, en ik blijf zo rustig staan wachten tot ze gearresteerd zijn, komt de politie ineens achter mij aan! Geen idee waarom, het enige wat ik kan bedenken is dat het gescript is dat zo'n gastje ze kan vertellen dat ik zijn auto heb gestolen , maar dat lijkt me sterk.. Oftewel: naar politie toe gaan zodat ze je helpen werkt niet altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 ik heb ontdekt dat wachthuisjes kapot kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Ik heb ontdekt dat IV er allesbehalve realistisch uitziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Dat als je iemand dood maakt op een steile helling langs de kust, de geallarmeerde ambulance de zee in rijdt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Dat de unieke Infernus uit de Car Thefts heel hard gelijkt naar de Lamborghini Murciélago LP-670-4SV . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.