roycelokker Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 ik heb ontdekt dat je 112 kan bellen dat je dan de nederlandse centrale aan de lijn krijgt . [ werkt allen op pc met de mod nederlandse eenheden] Reageren
Faex Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) Dat als je in een branweerwagen rijd en dan op auto's gaat spuiten dat je dan die mensen in de auto's (waar je op gespoten hebt), dan achter je aan krijgt ( soms ook politie, omdat het niet mag). En als je op de politie spuit dat je dan politie achter je aan krijgt. Bewerkt: 7 februari 2010 door faex Reageren
Packie_ Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Ik reed vandaag wat mensen aan bij het vliegveld, ik kreeg 2 sterren achter me aan, eerst kwam politie te voet.. en als je daarom heen donuts blijft maken doet hij niets Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Die van packie is goed beetje auwhoeren met cops altijd leuk. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik dat je op die hoge rots bij het strand, soms iemand bovenop staat oefeningen te doen, en dat als je hem dan met een wiek van een helikopter raakt, dat ie heel ver weg vliegt! Moet je maar eens proberen! Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik dat je op die hoge rots bij het strand, soms iemand bovenop staat oefeningen te doen, en dat als je hem dan met een wiek van een helikopter raakt, dat ie heel ver weg vliegt! Moet je maar eens proberen! Ik heb het geprobeerd, best wel lol Reageren
The360box Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt. En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dat je de dinosaurussen in het museum uit elkaar kunt schieten. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt. En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! Ze kunnen het natuurlijk wel horen he. Reageren
The360box Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt. En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! Ze kunnen het natuurlijk wel horen he. Het komt ook maar af en toe voor, ik beodel dan natuurlijk met deze Pijpbom. Reageren
!NickName! Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) Dat de politie tijdens 5 wanted OOK je vriend kan zijn! (Dit omdat ik ondersteboven lag met me auto. Een FIB busje knalde tegen me auto aan en stond weer recht. En iik kon verder rijden. Gewoon handig ) En dat Roman nog stommer is dan ik dacht! (Ik was dronken, pakte een taxi, en we reden dus met de taxi naar de plek waar we heen moesten. Maar ik werd gek van zijn gebabbel en stapte uit. Hij ook, maar toen schoot ik hem neer, en hij stond weer heel droog op en zei: "Niko, what are you doing? We need to go home!" ("Niko, wat doe je? We moeten naar huis!")) Bewerkt: 15 februari 2010 door !NickName! Reageren
Faex Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) Vertel vertel @hierboven: Haha xD Bewerkt: 16 februari 2010 door faex Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Ik heb ontdekt dat het handig is in ''A long way to fall'' om genoeg health te hebben Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Dat je met de Comet voor het minste drempeltje al serieuze problemen begint te krijgen tijdens een race. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Dat Bernie f*king irritant is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.