Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat als je in een branweerwagen rijd en dan op auto's gaat spuiten dat je dan die mensen in de auto's (waar je op gespoten hebt), dan achter je aan krijgt ( soms ook politie, omdat het niet mag). En als je op de politie spuit dat je dan politie achter je aan krijgt.

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dat je op die hoge rots bij het strand,

soms iemand bovenop staat oefeningen te doen,

en dat als je hem dan met een wiek van een

helikopter raakt, dat ie heel ver weg vliegt!

Moet je maar eens proberen!

Ik heb het geprobeerd, best wel lol ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt.

En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt.

En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! :?

Ze kunnen het natuurlijk wel horen he.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je soms iemand aanrijdt de persoon zomaar in de brand vleigt en doordat hij tegen het wiel ankomt de hele auto in de brand vliegt.

En wat ik raar vind is dat je in het savehouse van TLaD in het his van Brian zo,n tijdbom gooit je een wanted lv van 1 ster krijgt terwijl niemand het ziet! :?

Ze kunnen het natuurlijk wel horen he.

Het komt ook maar af en toe voor, ik beodel dan natuurlijk met deze Pijpbom.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de politie tijdens 5 wanted OOK je vriend kan zijn! (Dit omdat ik ondersteboven lag met me auto. Een FIB busje knalde tegen me auto aan en stond weer recht. En iik kon verder rijden. Gewoon handig puh2.gif)

En dat Roman nog stommer is dan ik dacht! (Ik was dronken, pakte een taxi, en we reden dus met de taxi naar de plek waar we heen moesten. Maar ik werd gek van zijn gebabbel en stapte uit. Hij ook, maar toen schoot ik hem neer, en hij stond weer heel droog op en zei: "Niko, what are you doing? We need to go home!" ("Niko, wat doe je? We moeten naar huis!"))

Bewerkt: door !NickName!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...