guarnere Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 mazzelaar. als ik dat deed met mn infernus kon ik met een willekeurige auto max 500meter rijden ofzo en dan crashde gta :/ edit: double kill lol was beetje aan het raggen in mn congos, zag een auto te laat en crashte er tegen aan. met als gevolg dit.. http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-31-57-50.jpg http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-32-11-64.jpg http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-32-14-18.jpg >>> Door 'Jacky-2007: Afbeeldingen omgezet in link. Gelieve afbeeldingen binnen de gestelde normen te houden.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Dat in GTA IV een hint word gegeven naar het juiste einde naar Niko's verhaal (volgens mij dan). In de finale cutscene met Pegorino zul je uiteindelijk op de achtergrond in de lucht een ontploffing zien. Dit is waar Luis het vliegtuig van Bulgarin opblaast. Dit is niet te zien in A Revengers Tragedy, wat mij dus laat denken dat Out of Commission het "goede" einde van Niko's verhaal is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb ontdekt dat de Fire Truck 4 personen kan hebben. PS3 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Dat in GTA IV een hint word gegeven naar het juiste einde naar Niko's verhaal (volgens mij dan). In de finale cutscene met Pegorino zul je uiteindelijk op de achtergrond in de lucht een ontploffing zien. Dit is waar Luis het vliegtuig van Bulgarin opblaast. Dit is niet te zien in A Revengers Tragedy, wat mij dus laat denken dat Out of Commission het "goede" einde van Niko's verhaal is. Weet je dit echt zeker ? Ik heb de missie opnieuw gedaan en ik zie geen ontploffing in de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb ontdekt dat de Fire Truck 4 personen kan hebben. PS3 versie. wist ik niet. Ik dacht toch echt dat je maar met 2 personen in een Fire truck kon ik ga straks wel kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guarnere Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 dat als je heel hard tegen een hotdogkraam aanrijd die ook uit elkaar klapt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 Dat komt omdat er een gastank in zit Ik heb ontdekt dat Three Leaf Clover vol bugs zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 Vertel vertel ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) De politie agenten zaten niet op me te schieten, er stond geen auto klaar op 't einde, Packie werd omvergereden door die trein . En die helikopter waar er in die cutscene op werd geschoten stortte neer op ons, dus een paar keer overnieuw gedaan . Bewerkt: 3 maart 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 Dat weer cheats toch nog handig kunnen zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 De politie agenten zaten niet op me te schieten, er stond geen auto klaar op 't einde, Packie werd omvergereden door die trein . En die helikopter waar er in die cutscene op werd geschoten stortte neer op ons, dus een paar keer overnieuw gedaan . Omg.. ja das echt kut... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Dat de politie enorm lang doet om je te vinden als je in een gangetje bent gaan zitten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Dat je een Blista heel erg klein kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Dat een brandweerwagen echt helpt als je auto in brand staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.