Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

mazzelaar. als ik dat deed met mn infernus kon ik met een willekeurige auto max 500meter rijden ofzo en dan crashde gta :/

edit: double kill lol :bonk: was beetje aan het raggen in mn congos, zag een auto te laat en crashte er tegen aan. met als gevolg dit..

http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-31-57-50.jpg

http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-32-11-64.jpg

http://i717.photobucket.com/albums/ww178/RoyalClub2009/gta%20IV/GTAIV2010-02-2316-32-14-18.jpg

>>> Door 'Jacky-2007: Afbeeldingen omgezet in link. Gelieve afbeeldingen binnen de gestelde normen te houden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat in GTA IV een hint word gegeven naar het juiste einde naar Niko's verhaal (volgens mij dan). In de finale cutscene met Pegorino zul je uiteindelijk op de achtergrond in de lucht een ontploffing zien. Dit is waar Luis het vliegtuig van Bulgarin opblaast. Dit is niet te zien in A Revengers Tragedy, wat mij dus laat denken dat Out of Commission het "goede" einde van Niko's verhaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat in GTA IV een hint word gegeven naar het juiste einde naar Niko's verhaal (volgens mij dan). In de finale cutscene met Pegorino zul je uiteindelijk op de achtergrond in de lucht een ontploffing zien. Dit is waar Luis het vliegtuig van Bulgarin opblaast. Dit is niet te zien in A Revengers Tragedy, wat mij dus laat denken dat Out of Commission het "goede" einde van Niko's verhaal is.

Weet je dit echt zeker ?

Ik heb de missie opnieuw gedaan en ik zie geen ontploffing in de lucht :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat de Fire Truck 4 personen kan hebben. ^_^

PS3 versie.

wist ik niet. Ik dacht toch echt dat je maar met 2 personen in een Fire truck kon

ik ga straks wel kijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

De politie agenten zaten niet op me te schieten, er stond geen auto klaar op 't einde, Packie werd omvergereden door die trein :duh:. En die helikopter waar er in die cutscene op werd geschoten stortte neer op ons, dus een paar keer overnieuw gedaan :duh:.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

De politie agenten zaten niet op me te schieten, er stond geen auto klaar op 't einde, Packie werd omvergereden door die trein :duh:. En die helikopter waar er in die cutscene op werd geschoten stortte neer op ons, dus een paar keer overnieuw gedaan :duh:.

Omg.. ja das echt kut... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...