GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Dat een brandweerwagen echt helpt als je auto in brand staat. Really?, Meen je dat nou? Dat moet ik strax eens uitproberen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb ontdekt dat er ook ZWERVERS rondrijden in Infernussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Ik heb ontdekt dat er ook ZWERVERS rondrijden in Infernussen Ja, grappig toen ik een wagen wilde stelen trok ik er ook opeens een zwerver uit . natuurlijk gestolen. Ik ben tegengekomen dat er 2 Tv's in de stretch hangen met op 1 en Sultan RS als achtergrond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Dat als je iemand hebt die boos op je is en je wilt in een bus gaan zitten dan kan hij je daar uit halen. En das echt vaag. Dan stap je gewoon zonder reden uit en dan staan ze te wachten aan de deur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Dat je de keukenkastjes van Playboy X's savehouse eraf kan schieten en dat de kastjes helemaal leeg zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Dat de klok van je safe-house in South-Bohan precies gelijkt loopt met de tijd op je telefoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Niet zelf ontdekt, maar ik denk dat Iscariah hem zelf niet zal posten dus ik neem de vrijheid even. Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn. Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen. Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit. De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 *********** >>> Door GTA-Sheep: Ik heb net ontdekt dat je aantal warns net zo hoog is als je postcount<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 ** Waar slaat dit op dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) ** haahhahahhahahhahahahha Waar slaat dit op dan? hahaha wat heeft dat nou met GTA 4 te maken?!?!?! Bewerkt: 11 maart 2010 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Dat een Patriot meer dan de helft kleiner kan worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PS3D Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Bij alderny in het noorden bij het benzine pomp,Staat een auto geparkeerd met kniperlichten aan en er ook zo mee kan rijden.( Meestal is die uit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 bij het cafeetje waar je kunt darten, hangt buiten een mooie bier reclame *PISWASSER* (BIJ PIS=DE S EEN DUITSE S) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Ik heb vandaag een rare bug ontdekt. Toen ik naar Carmen en Alex wou bellen voor een date dat zeiden ze ja, maar ik kreeg geen symbool op de kaart voor die date, maar als ik naar hun huis ging had je wel die gele mark en dan kon je gewoon die date doen. En eerst dacht ik dat ze de date had afgewezen en ik wil dan bellen en er staat gewoon Call, maar dan cancelled Niko de date. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Misschien al oud maar heb ondekt tijdens een achtervolging ( lopend ) dat je roman kunt bellen voor een gratis taxi. en je bent zo van de politie af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.