Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik heb ontdekt dat er ook ZWERVERS rondrijden in Infernussen :puh:

Ja, grappig toen ik een wagen wilde stelen trok ik er ook opeens een zwerver uit :bonk: . natuurlijk gestolen.

Ik ben tegengekomen dat er 2 Tv's in de stretch hangen met op 1 en Sultan RS als achtergrond. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je iemand hebt die boos op je is en je wilt in een bus gaan zitten dan kan hij je daar uit halen.

En das echt vaag. :7

Dan stap je gewoon zonder reden uit en dan staan ze te wachten aan de deur. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zelf ontdekt, maar ik denk dat Iscariah hem zelf niet zal posten dus ik neem de vrijheid even. :sigaar:

  • Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn.
  • Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen.
  • Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit.
  • De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag een rare bug ontdekt. :puh:

Toen ik naar Carmen en Alex wou bellen voor een date dat zeiden ze ja, maar ik kreeg geen symbool op de kaart voor die date, maar als ik naar hun huis ging had je wel die gele mark en dan kon je gewoon die date doen.

En eerst dacht ik dat ze de date had afgewezen en ik wil dan bellen en er staat gewoon Call, maar dan cancelled Niko de date.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...