Nissan Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 [*]Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn. [*]Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen. [*]Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit. [*]De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! Ik heb ontdekt dat dit geniaal grappig is om te doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 ik heb ontdekt dat ik het de laatste tijd te druk heb om GTA 4 op de 360 te spelen :$ en ik moet wat hierboven staat toch echt een keer gaan proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 Dat Bernie homo is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 Dat Bernie homo is Wist je echt niet dat Bernie gay is? xD OT: Dat als je het ziekenhuis binnengaat en met een rocketlauncher op de mensen richt ze op de stoelen gaan staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 Dat er mannelijke burgers rondlopen met een Vrouwelijke stem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dat Bernie homo is Wist je echt niet dat Bernie gay is? xD OT: Dat als je het ziekenhuis binnengaat en met een rocketlauncher op de mensen richt ze op de stoelen gaan staan *Fluit fluit* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dat er in de Securicar ook echt Security zit. Als ik er normaal een zag rijden zat er een normale ped in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quintillius Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dat er in de Securicar ook echt Security zit. Als ik er normaal een zag rijden zat er een normale ped in. Dat je helicopters kan misleiden door een haakse bocht te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 [*]Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn. [*]Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen. [*]Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit. [*]De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! Ik heb ontdekt dat dit geniaal grappig is om te doen . ik heb ontdekt dat dit een leuke manier is om ravage aan te richten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb ontdekt dat er een pump-shotgun achter een klif in Bohan ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dat als je het riedeltje aanzet bij de Mr. Tasty ( de ijscowagen ) het deuntje te horen is van "Scarborough Fair" van Simon en Garfunkel. Prachtig lied overgens, stamt nog uit de middeleeuwen maar dat terzijde. oh cool dat wist ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dat als je het riedeltje aanzet bij de Mr. Tasty ( de ijscowagen ) het deuntje te horen is van "Scarborough Fair" van Simon en Garfunkel. Prachtig lied overgens, stamt nog uit de middeleeuwen maar dat terzijde. Bij die ijscoman elke keer als je hem uit en aan doet komt er een ander muziekje. Hoe sneller je rijdt hoe sneller het muziekje. Hoe zachter je rijdt hoe langzamer het muziekje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 !NIEUW! Als je achteruit rijdt met een Landstalker... Dan gloeit het Dundreary logo bovenop de motorkap. Het functioneert als een achteruitrijlicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 !NIEUW! Als je achteruit rijdt met een Landstalker... Dan gloeit het Dundreary logo bovenop de motorkap. Het functioneert als een achteruitrijlicht Uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 op 3 de eiland is er een chineese of japanse restaurant die je binnen kun gaan en als je in de keuken zijn sta daar allemaal eten en er is ook fornuis die aansta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.