Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

[*]Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn.

[*]Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen.

[*]Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit.

[*]De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! :tu:

Ik heb ontdekt dat dit geniaal grappig is om te doen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

[*]Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn.

[*]Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen.

[*]Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit.

[*]De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij! :tu:

Ik heb ontdekt dat dit geniaal grappig is om te doen :7.

ik heb ontdekt dat dit een leuke manier is om ravage aan te richten _O_:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je het riedeltje aanzet bij de Mr. Tasty ( de ijscowagen ) het deuntje te horen is van "Scarborough Fair" van Simon en Garfunkel.

Prachtig lied overgens, stamt nog uit de middeleeuwen maar dat terzijde. :)

oh cool dat wist ik niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je het riedeltje aanzet bij de Mr. Tasty ( de ijscowagen ) het deuntje te horen is van "Scarborough Fair" van Simon en Garfunkel.

Prachtig lied overgens, stamt nog uit de middeleeuwen maar dat terzijde. :)

Bij die ijscoman elke keer als je hem uit en aan doet komt er een ander muziekje.

Hoe sneller je rijdt hoe sneller het muziekje.

Hoe zachter je rijdt hoe langzamer het muziekje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...