Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik ging dat vechtpartijgeintje van Jacky-2007 proberen (zie post 232) Het ging goed tot punt 4; er kwamen geen omstanders bij. Toen ben ik maar tegen een heleboel andere auto's en taxi's gaan slaan. Overal gingen ze één-tegen-één vechten. En de politie reed langs en deed helemaal niks :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ontdenkt dat als je in de TBOGT online gaar racen er voor de deur van het politie buro in Alqonquin een dik getunede met Amerikaanse vlag Cruiser of die andere staat, foto's volgen nog, iemand anders dit al ontdekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit ooit al ontdekt?

naamlooses.jpg

Het multiplayer menu in Playboy's mansion, terwijl ik in free mode zat.

Later keerde ik naar dit safehouse terug en alle andere, (in MP uiteraard) en de tv's hadden allemaal de skin dat ze kapotgeschoten waren, terwijl ik nog niks deed. Daarna schoot ik ze kapot en dat merkte ik want bij die grote plasma kwamen er dan pas vonken uit.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Niet dat ik weet. Goed gevonden!

Ontopic: Samen met JVJ een limo laten ontploffen, maar toch ook weer niet. Ik wist niet dat dat kon, dus heb ik het "Ontdekt" :7

Ja, hij zette op de wagen godmode, ik monteerde carbomb en liet ze ontploffen, terwijl ik reed. De motorkap, alle deuren en kofferbak vlogen er alleen af, en de auto was nog clean ongedeukt! Man, wat hebben we samen gelachen! :puh:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt

- dat je ook een andere broek onder je suite aan kan doen

- dat je de achterkant van een Feltzer kan omvormen tot die van de Mercedes CLS :bonk: (met was botswerk en hulp van de politie)

- dat het derde eiland best wel saai is

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in de nieuwe update (1.06 voor PS3) de politie niet meer kan in of uitschakelen bij FM die zit er gewoon niet in. :N

Politie kan je nog wel aanzetten, maar nu moet je daar al voor kiezen in je telefoon. ( Cops, Friendly Fire en Auto-aim.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...