vice infernusX Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2010 ik heb vandaag ontdekt dat Flying Rat 61 niet te krijgen is (voor nu) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb vandaag geen GTA IV gespeeld. Heb ontdekt dat dat wel ff wennen is :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb een gebouw ontdekt waarop je kan klimmen van raam naar raam op het dak. Het is een soort toren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Ik heb een gebouw ontdekt waarop je kan klimmen van raam naar raam op het dak. Het is een soort toren. Welk gebouw? De Rotterdam Tower? In ieder geval heb ik nog een andere vindplaats van de tuga gevonden: . Bewerkt: 26 maart 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb een gebouw ontdekt waarop je kan klimmen van raam naar raam op het dak. Het is een soort toren. Welk gebouw? De Rotterdam Tower? Het gebouw ligt wel in de buurt van dat gebouw als je aan de zuid kant stata kan je dat gebouw zien. Het is een toren met een groen puntig dak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Whoops, had een verkeerde plek aangeduid: Sorry voor dubbelpost. Bewerkt: 27 maart 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Die was al bekend. Ik heb ontdekt dat de sfeer in GTA Vice City veel beter is dan in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 LSdesign@ Wat is een Tuga Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 De tug, die grote boot. Alleen heet de boot in de bestanden de tuga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb ontdekt dat als je in de Tuga zit je direct je granaat moet weggooien en niet wachten anders ga je dood :hamer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Dat er coop zit in de multiplayer. *schaam schaam* Maar de multiplayer van GTA IV heeft mij nooit veel geboeid tot ik het vorige week toch maar eens probeerde omdat MW2 nu wel verveelt Bewerkt: 27 maart 2010 door Reinier93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Ik heb ontdekt dat als je door één van de openstaande of dichtgetimmerde ramen in de verlaten Sprunkfabriek kijkt, dat het dan grauw en mistig lijkt buiten, ongeacht wat voor weer het echt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Heeft ontdekt dat hij heel lang geen GTA IV heeft gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Heb ondekt dat je bommen onder autos kan plaatsen , alleen zijn de autos soms ineens weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Ik kon het niet spelen vanwege huiswerk, heb ontdekt dat dat helemaal niet leuk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.