Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?

End Of The Riot

Recommended Posts

Ik heb ondekt dat er een medic uniform was voor Niko maar ik had de missie al gedaan en ik heb geen zin om alles overnieuw te doen alleen maar voor die uniform. Andere keer mischien :D

dat uniform heb je dan in je kledingkast :Y

OT:ik heb ontdekt dat er regelmatig autoos voorbij rijden die net zijn gebotst of er gebeurd net een ongeluk(en dat noemt men nou realisme :7 )

Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat als je in multiplayer zit en je staat in brand en je drukt op start dat er geen leven afgaat en dan kan je wachten tot je niet meer in brand staat en dan heb je het overleeft. :Y

Dat heb je van mij :puh:

Ik heb ontdekt dat als je bij de Sprunkfabriek (waar die 2 tonnen staan) tussen die 2 tonnen een raket afvuurt, die tonnen dan van dat dak afvliegen en 1tje op de straat belandt.

Delen op andere websites

Ik heb ondekt dat er een medic uniform was voor Niko maar ik had de missie al gedaan en ik heb geen zin om alles overnieuw te doen alleen maar voor die uniform. Andere keer mischien :D

dat uniform heb je dan in je kledingkast :Y

OT:ik heb ontdekt dat er regelmatig autoos voorbij rijden die net zijn gebotst of er gebeurd net een ongeluk(en dat noemt men nou realisme :7 )

Die moet je eerst pakken in de missie, dan heb je die uniform. Daarom zeg ik dat ik niet overnieuw wil beginnen alleen maar voor een uniform :*D

Delen op andere websites

ik heb ondekt dat de maximum topsnelheid(dus echt het maximale) 288 KM/u is

welk voertuig? volgens mij ging de annihilator nog sneller...

allemaal, de overall maximum snelheid is 288KM/u(volgens Awwu's trainer dan) ik heb het getest, en ik bleef op die snelheid hangen, dan zette ik de max top hoger van de auto maar hij ging niet harder

Delen op andere websites

Ik heb laatst ontdekt dat

-als de motorkap van je auto eraf vliegt, je vaak een ster in je ruit hebt zitten, maar niet altijd.

-als je tegen een auto aan knalt van de voorkant terwijl er iemand in de kofferbak staat te rommelen, die persoon heel soms in de kofferbak beland(heb ik gelezen maar is me zelf nog niet helemaal gelukt, wel bijna).

-als je een auto een klein stukje in het water zet en dan uitstapt, je niet meer kan instappen.

-Je een auto waarvan de motor afgeslagen is door in het water te hebben gestaan niet meer kan starten zonder er eerst uit te gaan en dan weer terug in te stappen, ook al sta je op de een of andere manier weer op het land.. (oftewel: als dat gebeurt, gewoon uitstappen en terug instappen en hij start weer)

Delen op andere websites

Ik had overlaatst ontdekt dat een auto eenmaal motor kapot toch kan opstarten,

ik reed met een Oracle over UDE en was al goed kapot met politie achter mij,

1 politiewagen staat dwars, ik raak hem rij tegen een muur, motor valt uit,

je kent dat wel :duh: en door de snelheid schoot de motor toch terug aan,

dan heb ik dat 200 meter verder weer voorgehad ^_^ en daarna was hij helemaal om zeep :7 .

Delen op andere websites

Ik laat dit topic toe als er geen spamzooitje van gemaakt wordt. Daarnaast heb ik de regel veranderd van 3 posts per dag naar max. 1 post per dag, want het lijkt me niet dat je zoveel ontdekt op één dag, en als je dan wel al zoveel ontdekt kan dit makkelijk allemaal in één post.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...