FGras Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 een paar ruimtes die niet werden gebruikt in de storyline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb een aantal Rare Cars Ontdekt. Ik hebt ondekt dat als je met een RPG op een voorruit van een auto knalt dat hij dat afketst en er een flinke ster in de ruit zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ondekt dat er een medic uniform was voor Niko maar ik had de missie al gedaan en ik heb geen zin om alles overnieuw te doen alleen maar voor die uniform. Andere keer mischien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ondekt dat er een medic uniform was voor Niko maar ik had de missie al gedaan en ik heb geen zin om alles overnieuw te doen alleen maar voor die uniform. Andere keer mischien dat uniform heb je dan in je kledingkast OT:ik heb ontdekt dat er regelmatig autoos voorbij rijden die net zijn gebotst of er gebeurd net een ongeluk(en dat noemt men nou realisme ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ik heb ondekt dat de maximum topsnelheid(dus echt het maximale) 288 KM/u is welk voertuig? volgens mij ging de annihilator nog sneller... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb ontdekt dat als je in multiplayer zit en je staat in brand en je drukt op start dat er geen leven afgaat en dan kan je wachten tot je niet meer in brand staat en dan heb je het overleeft. Dat heb je van mij Ik heb ontdekt dat als je bij de Sprunkfabriek (waar die 2 tonnen staan) tussen die 2 tonnen een raket afvuurt, die tonnen dan van dat dak afvliegen en 1tje op de straat belandt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb ondekt dat er een medic uniform was voor Niko maar ik had de missie al gedaan en ik heb geen zin om alles overnieuw te doen alleen maar voor die uniform. Andere keer mischien dat uniform heb je dan in je kledingkast OT:ik heb ontdekt dat er regelmatig autoos voorbij rijden die net zijn gebotst of er gebeurd net een ongeluk(en dat noemt men nou realisme ) Die moet je eerst pakken in de missie, dan heb je die uniform. Daarom zeg ik dat ik niet overnieuw wil beginnen alleen maar voor een uniform Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 ik heb ondekt dat de maximum topsnelheid(dus echt het maximale) 288 KM/u is welk voertuig? volgens mij ging de annihilator nog sneller... allemaal, de overall maximum snelheid is 288KM/u(volgens Awwu's trainer dan) ik heb het getest, en ik bleef op die snelheid hangen, dan zette ik de max top hoger van de auto maar hij ging niet harder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb laatst ontdekt dat -als de motorkap van je auto eraf vliegt, je vaak een ster in je ruit hebt zitten, maar niet altijd. -als je tegen een auto aan knalt van de voorkant terwijl er iemand in de kofferbak staat te rommelen, die persoon heel soms in de kofferbak beland(heb ik gelezen maar is me zelf nog niet helemaal gelukt, wel bijna). -als je een auto een klein stukje in het water zet en dan uitstapt, je niet meer kan instappen. -Je een auto waarvan de motor afgeslagen is door in het water te hebben gestaan niet meer kan starten zonder er eerst uit te gaan en dan weer terug in te stappen, ook al sta je op de een of andere manier weer op het land.. (oftewel: als dat gebeurt, gewoon uitstappen en terug instappen en hij start weer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik had overlaatst ontdekt dat een auto eenmaal motor kapot toch kan opstarten, ik reed met een Oracle over UDE en was al goed kapot met politie achter mij, 1 politiewagen staat dwars, ik raak hem rij tegen een muur, motor valt uit, je kent dat wel en door de snelheid schoot de motor toch terug aan, dan heb ik dat 200 meter verder weer voorgehad en daarna was hij helemaal om zeep . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik laat dit topic toe als er geen spamzooitje van gemaakt wordt. Daarnaast heb ik de regel veranderd van 3 posts per dag naar max. 1 post per dag, want het lijkt me niet dat je zoveel ontdekt op één dag, en als je dan wel al zoveel ontdekt kan dit makkelijk allemaal in één post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 ik heb ontdekt dat als je met een politie auto met sirene langs andere wagens rijd dat die bestuurders zo dom zijn om tegen de muur te rijden als ze aan de kant gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik ontdekte een paar nieuwe stunts met de motor. ~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Was misschien al lang bekend maar ik heb vandaag ontdekt (eigenlijk van een vriend gehoord) hoe je in die kamer van het majestic hotel komt waar je ook een missie moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb vandaag ontdekt dat ik via me mobiel multiplayer kan spelen (wist ik nog niet, want had nog geen live ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.