GTAgangsta Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb ontdekt dat de sirene van een politie auto een heel raar geluid maakt als ie half kapot is Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb vandaag ondekt dat de Skylift (BOGT) toch te stelen valt in de missie For The Man Who Has Everything. Het is mij nog niet gelukt want ik heb het maar 1x geprobeerd maar ik knalde tegen een Annihilator. Reageren
harry1985 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 gister ondekt dat ook heli`s neer kunnen storten vlak voor je Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Ik heb net ontdekt dat als ik een Bijvoorbeeld een Banshee rood/zwart wil hebben en naar de Spray and Go ga en de auto 3a4x heb laten spuiten (maar niet in de kleur die ik wil/wou hebben) dat daarna de auto alsmaar in de zelfde kleur gespoten blijft worden ??? Weet iemand hoe dit komt ??? Het maakt btw niet uit waar ik de wagen laat Spuiten. Soms zie ik dan een andere Banshee en probeer ik die te spuiten maar ook hier het zelfde verhaal helaas Bewerkt: 1 april 2010 door Melvin_123 Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Dan een auto sneller rijdt dan een RPG. Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Dat er water uit de verwarming loopt als je er op schiet. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Dat Deathmatch in Acter Industrial Park vaak nogal heet onder je voeten is . Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dat de politie soms je GROOSTE vriend is ! - Ze rammen je omgekantelde auto weer op 4 wielen - Ze schieten eigen agenten dood die in de weg staan - Soms rennen ze zover van je weg dat ze je niet meer kunnen arresteren Yeahhh zo zie ik het graag Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Dat de vlammen boven de branders in Acter interactief zijn en er niet enkel staan gewoon om het mooi te maken . Hetzelfde geld voor vlammen die uit kapotgeschoten gasleidingen komen . Niko was zo goed als geroostert... Bewerkt: 3 april 2010 door Hearv94 Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik heb vandaag ontdekt dat de politie koffiebekers uit hun auto gooien Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Dat je de blips alleen maar op All en Near kunt zetten, je kan ze niet meer uitzetten. Reageren
superxtom Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 dat als je van de empire state building afspringt en op een auto land dat de gast die erin zat dood is. ik ook:D Reageren
LSDesign Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik heb een gebouw bij The Traingle ontdekt waarbij je Radio Broker hoort. Hoe dat kan? er hangt een gigantische grammofoonplaat waar geluid uit komt . Snapmap:klik Grammofoonplaat: Als je er recht onder staat hoor je het net zo duidelijk als in de auto . Reageren
Fezz Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Dat een auto sneller gaat als de band er van af is. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Dat een auto sneller gaat als de band er van af is. Ik heb ontdekt, dat het ook heel irritant is (A) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.