Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Als je stuurt ja, maar als je op het vliegveld gaat kijken hoe hard je gaat is er echt verschil. ga maar online racen met kapotte banden. Dan win je bijna altijd, als je tegenstander geen lekke banden heeft dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je snel van Eiland 1 naar Eiland 2 wilt gaan dan moet je de SchommelGlitch Gebruiken :puh:

Ik zag dit toevallig op Youtube en Hier op het Forum over deze Bug ? en toen ging ik dat dus ff uitproberen :$

Die auto Bleef en Bleef maar vliegen zover dat ik op Eiland 2 ben Geland :schater:

O JA .. Nikko heeft het niet overleefd .. R.I.P Nikko :cry::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag het hart van liberty gezien.( nog redelijk moeilijk want de heli was veel te groot.

Dat kan toch alleen op de Xbox?

Op elke console... :7

Ow.. dat moet jij mij eens vertellen wel deurtje je in moet ( en ik speel het op de PC)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag het hart van liberty gezien.( nog redelijk moeilijk want de heli was veel te groot.

Dat kan toch alleen op de Xbox?

Op elke console... :7

Ow.. dat moet jij mij eens vertellen wel deurtje je in moet ( en ik speel het op de PC)

goh, wat een moeite! 4 deuren, 1 van de 4 is het! het is nog meer moeite om weer naar dit topic te klikken dan alle 4 de deuren uit te proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan wel op het bovendste plateau, waar je alleen met een heli kan komen. Op het lagere plateau kan je enkel de stijlvolle trui bemachtigen (kan je wel als übertoerist door LC wandelen ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag het hart van liberty gezien.( nog redelijk moeilijk want de heli was veel te groot.

Dat kan toch alleen op de Xbox?

Op elke console... :7

Ow.. dat moet jij mij eens vertellen wel deurtje je in moet ( en ik speel het op de PC)

goh, wat een moeite! 4 deuren, 1 van de 4 is het! het is nog meer moeite om weer naar dit topic te klikken dan alle 4 de deuren uit te proberen

Rustig aan he ;) Nee ik zat dan bij de verkeerde deuren te kijken :cya::bonk: :bonk: En die trui die had ik al gevonden :D8)

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt dat er een foto van Deric Mcreary hangt in het ierse café en dat in een Mr tasty (ijcowagen) als je snellerrijd dat het muziekje sneller gaat.

Bewerkt: door liberylord
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ook weer wat Leuke Dingen ontdekt :dans:

(Messchien staan ze er al tussen , Maar Deze Dingen zijn Mijzelf nog niet eerder Opgevallen) :7

1. Als je een Auto op een Bepaalde Manier aanrijd , Dat die auto + De Bestuurder in Brand komen te Staan :puh:

2. Als je een 3/4 Wanted Level hebt , Deze Makkelijk kunt Ontkomen door de Schommel(BUG) te Gebruiken :tu:

3. Dat ik de FIB Bufallo een Hele Stoere Wagen vind 8) (Nu alleen nog 1tje Proberen te Bemachtigen) :ch:

4. Niet te lang Dekking moet zoeken achter een Auto , Als de Politie/FBI/NOOSE op je Schiet (Anders krijg je een GRATIS rondvlucht door LC) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...