Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

- Als een Geldwagen Explodeert , Dat je Dan Meteen Kunt Beginnen Met Het Oprapen van Heel Veel Geld. :dans::tu:

- Dat de LCPD Het Niet Leuk Vind als je Een Kopje Koffie in hun Gezicht Gooit. :puh:

- Dat er Zwervers en Muzikanten Zijn die je Geld Kan Geven , Bij de Muzikanten Krijg je Na 3x Geld Geven Een GRATIS Ringtone. :)

- Als er Mensen met Knuppels op Niko Inslaan , Dat Niko Waarschijnlijk Niet al Te Lang in Leven Blijft. :cry:

- Het Enorm Leuk is om een Granaat in een Menigte Agenten/Pedestrians te Gooien , En ze Daarna Allemaal Weg te Zien Vliegen. :puh:

- Lange Afstanden Zwemmen ERG Saai is. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je te lang zwemt dan zakt langzaam je leven waardoor je dus dood kan gaan. :puh:

dat had ik met een heli die explodeerde in een keer.

ff ontopic dat je met z'n 2en (glitch) op de bestuurders plaats kan zitte

Bewerkt: door Vice-King
Link to comment
Delen op andere websites

dat er een restaurant met de naam BAH is :eten:

kwam ik achter toen ik een heel oud filmpje is op youtube ging zetten

P.S.: geen idee waar het is (wel een idee erges in algonquin maar das groot)

doe maar stevies car theft manier om em te vinden...

ik bedenk me nu nog meer dus ik plak het alleemaal maar bij dit bericht:

als je in honkers met je mobieltje naar de bewakers kijkt worden ze boos en moet je eruit (ze slaan en schoppen en schieten je er uit als het moet)

dat free mode ook leuk kan zijn in je eentje (geen politie!)

dat de video editer heel langzaam filmpjes renderd..

dat wanneer je alle missies gedaan hebt er nix meer aan is in single player

dat ik totaals niet kan richten in multiplayer

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

- Als je een wapendealer dood schiet , Beseft dat je dit beter niet had moeten doen. :dans: R.I.P Niko !

- Als je van de Rotterdam Tower afspringt dit meestal niet meer na kunt vertellen. (En dat ik Behoorlijk Dom was om daar vanaf te Springen) :puh:

- Dat het niet bepaald slim is om in sommige delen van Liberty City in het rond te schieten. (Niko was binnen een paar Seconden verleden tijd) :cry:

- Dat ik NIET op Bernie val :tu: , En hij soms best wel irritant kan zijn. :zz:

- Dat ik het niet leuk vind om de hele tijd naar die Saaie radio zenders te Luisteren. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je sommige voetgangers aanrijdt, hun pruik van hun hoofd valt. Echt te grappig om te zien.

Ik las in dit topic een stuk over het hart van dat vrijheidsbeeld... ik had er nog nooit van gehoord dus ben ook eens gaan kijken. Na eerst 5x uit die Heli geflikkert te zijn is het me gelukt om te landen op dat korte hoekje. Het goede deurtje gezocht, naar binnen.. trap op... toen dacht ik eigenlijk al dat dit het was.. Een verborgen ingang. Tot ik dat geklop hoorde en omhoog keek....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...