DDT Dorus Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=hier+en+hier&set=501,226|510,326 bij deze bruggen 1 tje bij de tolpoortjes komt er iedere keer dat je er rijd een helicopter over en bij de andere brug komt er iedere keer een kabelkar langs als je er rijdt Bewerkt: 14 april 2010 door DDT Dorus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Die heli die hoorde ik wel steeds iedere keer, maar van die kabel karretjes niet Ga ik ook ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Het is mogelijk om met opbergkarretjes te rijden, je hebt er wel een baseball bat voor nodig . Ook wat oefening vereist, het is best moeilijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 http://snapmap.wikig...en+hier&set=501,226|510,326 bij deze bruggen 1 tje bij de tolpoortjes komt er iedere keer dat je er rijd een helicopter over en bij de andere brug komt er iedere keer een kabelkar langs als je er rijdt Je Snapmap is fout Je bedoelt waarschijnlijk de brug die naar Alderney, Leftwood lijdt... Dat is de Hickey Bridge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Bump Ik heb vandaag natuurlijk met TLAD een heleboel nieuwe dingen ontdekt. Iets wat me toch wel opviel is dat als je met Johnny speelt dat je toch nog op de vaagste manieren kunt vallen. Daarstraks vloog ik tegen een patriot aan en ik viel niet daarna rij ik wat verder ga ik wat trager en kijk achteruit en dan val ik ineens van mijn motor omdat ik zachtjes een taxi raak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 TBoGT: Als Luis op en trap loopt dat hij steeds 1 treed overslaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Bump Ik heb vandaag natuurlijk met TLAD een heleboel nieuwe dingen ontdekt. Iets wat me toch wel opviel is dat als je met Johnny speelt dat je toch nog op de vaagste manieren kunt vallen. Daarstraks vloog ik tegen een patriot aan en ik viel niet daarna rij ik wat verder ga ik wat trager en kijk achteruit en dan val ik ineens van mijn motor omdat ik zachtjes een taxi raak. Komt denk ik, omdat je achterom keek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Misschien een rare gedachte van mij, maar dit topic gaat toch over GTA IV, en niet over TLaD en TBoGT? Misschien dat iemand anders de titel kan veranderen, of een nieuw topic starten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 TLaD en TBoGT zijn add ons, dus worden gerekend onder IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) http://snapmap.wikig...en+hier&set=501,226|510,326 bij deze bruggen 1 tje bij de tolpoortjes komt er iedere keer dat je er rijd een helicopter over en bij de andere brug komt er iedere keer een kabelkar langs als je er rijdt Je Snapmap is fout Je bedoelt waarschijnlijk de brug die naar Alderney, Leftwood lijdt... Dat is de Hickey Bridge. De kliklink van de snapmap was verkeerd gegaan. hier de goede link http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=hier+en+hier&set=501,226|510,326 Bewerkt: 22 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) De kliklink van de snapmap was verkeerd gegaan. hier de goede link http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=hier+en+hier&set=501,226|510,326 Dat zijn dus in het Noorden het onderste deel van de Triborough Bridge en in het Zuiden de Algonquin Bridge. Naast de Algonquin Bridge hangt een Cablecar van Algonquin tot aan Colony Island, dus is het wel logisch dat je er eenntje ziet. Bewerkt: 22 april 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Hoe je cops aan kan zetten in free mode eerst kon ik dat niet veranderen maar dat moet in je mobieltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Echt waar? Ik kan het gewoon in de lobby doen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Ik heb ontdekt dat de meeste auto's geen klepje hebben voor de benzine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Ik heb ontdekt dat de meeste auto's geen klepje hebben voor de benzine. In Amerika hebben de meeste wagens hun benzineklepje onder hun nummerbord... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.