Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Ik heb ontdekt als je lang genoeg een Burn Out doet dat dan de banden kapot gaan Ik heb er een filmpje van gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 @hierboven: Dat wist ik niet Ik heb ontdekt hoe je iemand mes moet afpakken. Ik wist al lang dat dit kon maar het is me nooit goed gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Dat de missie "Departure Time" cool is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Dat het erg leuk is om auto's en mensen kapot te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 als je een zwerver geld geeft dan wilt hij niet terug vechten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 dat je in tbogt in de missie 'ladies half price' niko in game kan zien en hem ook vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Ik wist dit al veel eerde maar ik meld het toch maar Henrique Bardas heeft dezelfde achternaam als Mallorie dus zouden ze misschien familie zijn In het begin dacht ik dat hij die neef was waar Mallorie het over heeft als je het appartement in Bohan van hem krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Da's grappig, Vice. Ik zou dat niet zo snel zien, toch leuk dat jij het verband wel ziet. Misschien moet je die vraag eens stellen aan Rock* Games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Da's grappig, Vice. Ik zou dat niet zo snel zien, toch leuk dat jij het verband wel ziet. Misschien moet je die vraag eens stellen aan Rock* Games. Ben ik te lui voor en al zeggen ze ja ben ik daar ook niet ver mee er word niet verwezen in TBoGT dat H en Mallorie familie zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Da's grappig, Vice. Ik zou dat niet zo snel zien, toch leuk dat jij het verband wel ziet. Misschien moet je die vraag eens stellen aan Rock* Games. Ben ik te lui voor en al zeggen ze ja ben ik daar ook niet ver mee er word niet verwezen in TBoGT dat H en Mallorie familie zijn Ik denk het niet aangezien Mallorie Bardas Amerikaans is en Henrique Bardas is een Dominicaan. Hetzelfde geld voor Elizabeth Torres en Armando Torres. Elizabeth is Amerikaans en Armando Torres is Dominicaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Ik denk het niet aangezien Mallorie Bardas Amerikaans is en Henrique Bardas is een Dominicaan. Hetzelfde geld voor Elizabeth Torres en Armando Torres. Elizabeth is Amerikaans en Armando Torres is Dominicaan. Euhm... Elizabetha komt van Puerto Rico en Mallorie heeft wel Dominicaanse roots... dus het is mogelijk. Edit: ik denk dat Elizabetha eigenlijk Costa Ricaans is... Bewerkt: 27 april 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Ik wist dit al veel eerde maar ik meld het toch maar Henrique Bardas heeft dezelfde achternaam als Mallorie dus zouden ze misschien familie zijn In het begin dacht ik dat hij die neef was waar Mallorie het over heeft als je het appartement in Bohan van hem krijgt Krijg je van hem een appartement dan?????? Ik denk dat je dan Haar bedoeld.... ofniet?? Bewerkt: 27 april 2010 door faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Ik denk het niet aangezien Mallorie Bardas Amerikaans is en Henrique Bardas is een Dominicaan. Hetzelfde geld voor Elizabeth Torres en Armando Torres. Elizabeth is Amerikaans en Armando Torres is Dominicaan. Euhm... Elizabetha komt van Puerto Rico en Mallorie heeft wel Dominicaanse roots... dus het is mogelijk. Edit: ik denk dat Elizabetha eigenlijk Costa Ricaans is... Elizabeta en Mallorie kwamen dacht ik uit Puerto Rico (in Elizabeta's appartement vind je een plakkaat ervan), terwijl Henrique en Armando van Dominicaanse afkomst zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Ik denk het niet aangezien Mallorie Bardas Amerikaans is en Henrique Bardas is een Dominicaan. Hetzelfde geld voor Elizabeth Torres en Armando Torres. Elizabeth is Amerikaans en Armando Torres is Dominicaan. Euhm... Elizabetha komt van Puerto Rico en Mallorie heeft wel Dominicaanse roots... dus het is mogelijk. Edit: ik denk dat Elizabetha eigenlijk Costa Ricaans is... Hoe kom je erbij dat Elizabetha Costa ricaans zou zijn Elizabeta en Mallorie kwamen dacht ik uit Puerto Rico (in Elizabeta's appartement vind je een plakkaat ervan), terwijl Henrique en Armando van Dominicaanse afkomst zijn. Daar heb je gelijk in Mallorie komt inderdaad uit Puerto Rico Maar dan kan ze nog wel zoals Hearv al zij Dominicaanse roots hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Elizabeta en Mallorie kwamen dacht ik uit Puerto Rico (in Elizabeta's appartement vind je een plakkaat ervan), terwijl Henrique en Armando van Dominicaanse afkomst zijn. In TLaD komt Elizabetha's vriendin via een vlucht uit San José(Costa Rico) naar LC, dus sowieso niet Dominicaans... In Kids Corner wordt ergens ook nog of te wel Dominicaans Republiek of Puerto Rico genoemd... ik ben niet zeker, dus het is sowieso een van de twee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.