Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

AeroCool (gast)

ik heb een keer in gta IV mijn heli op mij save house gezet waar playboy X woonde ik had daar me heli neer gezet en gesaved ik ging daarna van de balkon springen naar het ander huis en zo weg gegaan toen ik later terug kwam bij de voordeur zag ik me heli opeens op me parkeer plaatst stond ik had gesaved en opnieuwe geload en de heli stond er nog steets

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Dat de storylne van TLaD beter aan elkaar hangt en aansluit bij GTA IV dan dat van TBoGT :D

Edit: en dat iedereen de laatste tijd in zijn sig zijn naam in het TBoGT Logo heeft staan :Y

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik met mijn Double T Custom alle sportwagens eruit trek (met vliegveld sprintjes)

Dat soms mensen auto pech hebben, en dan doen ze de motor-kap open :D

Ja dat is grappig, ik rij dan altijd "Langzaam" tegen hun aan *Splash!*

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Dat - in TBoGT in ieder geval - je de parkeerplaats van Playboy X kan gebruiken. Misschien kan je ook nog wel meer parkeerplaatsen gebruiken die je niet hebt, daar heb ik (nog) niet naar gekeken.

Het is in ieder geval handig! (Als dit nog niet op WikiGTA staat, bij deze een suggestie.) (En misschien kan dit ook in IV en TLAD, ik heb het alleen bij TBoGT getest.)

Was leuk om weer eens op GTAForum langs te komen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de NRG-900 de Corquette ownt :puh:

Wel leuk om Ghostrider na te doen in GTA, Als je van je wanted af wil moet je tegen het verkeer in rijden, de politie kan namelijk niet zo makkelijk door het verkeer heen :D

Zo was ik dus mijn 6 sterren wanted kwijtgeraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja.. weet het weer, dus als je een jump maakt dan vertaagt het beeld toch, slowmotion, maar als je dan in die slowmo op B of 0 blijft drukken dan versneld het en is het dus geen slowmo meer. Dit is eigenlijk wel raar dat dit kan. Probeer het maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...