vice infernusX Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Dat die zwerver die Vlad aan het begin van de missie 'Clean Getaway' wegschopt welleens de zwerver zou kunnen zijn die de diamanten vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Dat ik met dipping op het vliegveld super snel ben!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 dipping? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Echt waar? Ik kan het gewoon in de lobby doen hoor. Bij mij stond bij preferences uit bij cops echt raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Er stond wel dat die diamanten werden gevonden op een sloop maar aan het eind van TBoGT zie je dat Luis iets uit zijn zak verliest, voolgens mij diamanten en een zwerver pakt het en rent weg en niemand die het ziet, Luis, Yusuf en Tony ontmoeten elkaar dan op het laatste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Dat ik met dipping op het vliegveld super snel ben!!! Wat is een dipping? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Dat ik in de Drug Wars te GTA TBOGT echt fail. Een voorbeeld: bij sommige Drug Wars met "The Convoy", laat ik bijna elke keer het voertuig ontploffen... Gek wordt je daarvan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supersam14 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat de Phantom op het industrie terrein van Meat Packing district staat, vlakbij de bowlingbaan Bewerkt: 6 mei 2010 door Supersam14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Dat de dukes altijd naast de sprunk fabriek staatop die kleine parkeerplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Dat ik in de Drug Wars te GTA TBOGT echt fail. Een voorbeeld: bij sommige Drug Wars met "The Convoy", laat ik bijna elke keer het voertuig ontploffen... Gek wordt je daarvan. ik schiet zelf nooit met de convoy geef alleen gas die andere 2 schieten wel als die auto recht voor me staat geef ik een headshot meestal is de auto nog goed in staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Dat je door trainers kan vliegen op je motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 En dat het dan moeilijk is om ze te raken met je Buzzard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Dat ik met dipping op het vliegveld super snel ben!!! Wat is een dipping? Bewerkt: 6 mei 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Ik heb gemerkt dat er bij heel veel sportauto's de naam onder de deur staat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Dat de Infernus een kofferbak heeft terwijl deze een middenmotor heeft, een Ferrari had ook zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.