Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

(had ik al dagen geleden ondekt, maar nog niet vertelt) Dat er in "The Ballad of Gay Tony" heel vaak een 'Infernus' rondrijd.:puh: Terwijl je de auto in GTA IV/TLAD helemaal niet kunt krijgen in Single Player... (behalve in GTA IV bij de missie "Bryce's Infernus") Tenminste, ik wist niet dat je die zo kunt vinden. Gisteren zelfs nog 5 achterelkaar gezien.:7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo niet krijgen?

Ik heb ooit in GTA 4 een hele straat vol infernussen gehad, in singleplayer en in geen missie.

Oke, misschien kom je hem heel afentoe tegen, maar ik heb hem verder (dus op die missie na) nog nooit zien staan. En niet in een missie? Dan ben je daar nog niet...:7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo niet krijgen?

Ik heb ooit in GTA 4 een hele straat vol infernussen gehad, in singleplayer en in geen missie.

Nu lul je want dit is algemeen bekend, als je een Infernus moet brengen naar Stevie

En ik kom regelmatig een Infernus tegen in GTA4.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, misschien kom je hem heel afentoe tegen, maar ik heb hem verder (dus op die missie na) nog nooit zien staan. En niet in een missie? Dan ben je daar nog niet...:7

Hij bedoelt dat hij een straat vol met Infernussen(eigenlijk Inferni :engel: ) tegenkwam en dat hij toen geen missie deed...

Niet omdat je een auto maar zelden ziet en enkel in een missie hebt tegengekomen dat je hem daarbuiten niet vindt hoor.

Hetzelfde voor de Super GT, die vind je toch ook zo goed als nooit, maar in theorie zou je hem wel kunnen tegenkomen op straat. Er is weldegelijk een verschil hoor. De Romero is een voorbeeld vna een auto die enkel in een missie kan gevonden worden ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er bij zo'n parkeer plaats links aan de zijkant van het 2de eiland. Een huisje staat waar ooit een raampje hoorde te zitten. Een groot gat zit waardoor je zo door het huisje kan kijken. Oja Bovenaan bij die drie parkeer plaatsen. Daar zo is het.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij blijft de Infernus spawnen in Broker Downtown ( Car Theft ) Omdat ik deze als laatste heb gedaan.

En bij een andere savegame blijft de Comet spawnen bij de Golf Course. (ofzoiets)

Meschien zag je ze daarom heel veel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zie ik na de zij-missie van Stubbs in TLaD: Knowing Me, Knowing You heel vaak Inferni rondrijden. Waarschijnlijk krijg je vaker een Infernus rondrijden als je net een missie hebt gedaan waar een Infernus in voorkomt. Dat heb ik ook vaak met andere voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zie ik na de zij-missie van Stubbs in TLaD: Knowing Me, Knowing You heel vaak Inferni rondrijden. Waarschijnlijk krijg je vaker een Infernus rondrijden als je net een missie hebt gedaan waar een Infernus in voorkomt. Dat heb ik ook vaak met andere voertuigen.

Dat is ook gewoon zo ;)

Als bijv met een Super GT, Union Drive van Bernie Crane voltooid en je dumpt of crasht de Super GT

Dan zie je ze gewoon weer rondrijden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zie ik na de zij-missie van Stubbs in TLaD: Knowing Me, Knowing You heel vaak Inferni rondrijden. Waarschijnlijk krijg je vaker een Infernus rondrijden als je net een missie hebt gedaan waar een Infernus in voorkomt. Dat heb ik ook vaak met andere voertuigen.

Dat is ook gewoon zo ;)

Ja, maar bij mij zie je alleen maar Inferni en een enkele andere auto/motor rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...