Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?

End Of The Riot

Recommended Posts

Dat de Innovation een leuke motor is. Hij ziet er wel modern uit :tu:

Edit: Dat je ook in het gebouw kan van die drugsdealers uit de missie "Escuela of the streets" buiten de missie. Zou wel een leuk verstopte schuilplaats zijn :puh:

Bewerkt: door vice infernusX
Delen op andere websites

Dat er wel eens Zwerfers s'avonds in de Split Sides Club zitten. :7

En ook in de stripclub.

Dat er in het ziekenhuis van The Snow Storm altijd een hoertje op een bank spawnt die bewusteloos is ofzo iets :7

Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat het clubhuisvan de Broker chapter van de Angels of Death wel eens hier zou kunnen staan aangezien ik hier een groep Angels heb zien staan naast 3 geparkeerde Hellfury's :*D

Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat:

- als je met je voertuig in een motor- of autoshowroom staat, het handig is om niet uit te stappen. Anders krijg je de politie achter je aan zodra je weer instapt. :duh:

- de rots ten noorden van Algonquin (waar je een RPG op kan vinden) een mooi plekje is om met een sniper op politieagenten schieten :) (zolang er geen politie-boten en / of politie-helikopters aanwezig zijn)

- je in een regen van kogels al springend verder komt dan wanneer je gewoon rent

- een agent + shotgun wel degelijk een dodelijke combinatie is als je net door een deur naar buiten loopt... :-(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...