Traser Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Dat de Toeterknop en de Instap/uitstap knop te dichtbij elkaar zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Dat de Toeterknop en de Instap/uitstap knop te dichtbij elkaar zitten Toeteren zit al op de linkerhelft van de controller, en de in/uitstap op de rechterkant? ;l Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Dat de Toeterknop en de Instap/uitstap knop te dichtbij elkaar zitten Toeteren zit al op de linkerhelft van de controller, en de in/uitstap op de rechterkant? ;l niet op de pc heb gta op xbox en op pc en op pc zijn de pakken dicht en op de xbox niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Dat je in het Museum kan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb geleerd dat als je al remmend tegen een politie auto aanbotst je geen wanted level krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shockwaveplayer Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Dat in multiplayer je niet begint te rollen als je in brand staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Dat in multiplayer je niet begint te rollen als je in brand staat nee dan loop je door dat ik in multiplayer heel goed ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Dat in multiplayer je niet begint te rollen als je in brand staat nee dan loop je door dat ik in multiplayer heel goed ben Je kan trouwens in MP niet ophouden met branden. Je verbrand dus dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Packie_ Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Dat er een glitch zit, bij het 'soort' arc de triomphe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 ik heb ondekt dat als je vleugels van je heli kapot zijn, en je valt naar beneden dat je vlak voor de grond eruit moet springen, dan leef je normaal nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Ik heb vandaag met Sentasi ontdekt dat er een soort van Blue Hell is in de oude Sprunk fabriek. Bewerkt: 6 september 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Packie_ Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Iemand enig idee ook alweer waar ik een SnapMap kan verkrijgen, dan upload ik zo snel mogelijk me uitgevonden glitch! >>> Door Jacky-2007: Op bestelling éénmaal één lege WikiGTA SnapMap <<< Click here to view the SnapMap ^^ Uitleg : Zodra je op de plek van bestemming bent (achter het gebouw) rij je door langs de poort, zodra je uitstapt zie je aan je rechterhand een rand op de muur, LET OP! Spring, zodat je hangend de rand vast heb, maar zorg wel dat je zo dicht mogelijk bij de zijwaarste muur springt, vervolgens ga je naar links.. vervolgens zit je in het gebouw, lukt het niet? loop een rondje en probeer het daarna weer! Mogelijk z.s.m. filmpje! Have Fun ^^ >>> Door Jacky-2007: Ik heb je posts even samengevoegd. Als jouw post als laatste staat en je wil er iets aan toevoegen, wil ik je vragen om de volgende keer even de "Bewerk" knop te gebruiken om dubbelposts te voorkomen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Dat ik geen idee heb wat ik nog moet doen voor de 100% SP... (heb nu 94.5%) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Dat ik geen idee heb wat ik nog moet doen voor de 100% SP...(heb nu 94.5%) Kijk dit is na: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_IV%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Dat ze in de laundromat wasmiddel gebruiken van het merk "Jizz" Dat is weer typische GTA humor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.