Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik heb ontdekt dat als je auto in brand staat en je rijd een stukje de zee in dat de vlammen weggaan en dat je weer door kan rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 ik heb ontdekt dat er een Burgershot in Memory Lanes zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Enesss Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik heb ondekt: In multiplayer als je parachute open doet kan je ook rook aan/uit doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 (bewerkt) Ik heb vandaag ontdekt , Dat Niko niet altijd dood hoeft te gaan , Als hij van een grote hoogte naar beneden valt. Ik vloog dus met me helicopter over de Burlesque , En sprong daar expres tijdens het vliegen eruit , Niko had wel even een mooi uitzicht over dat gedeelte van LC. Hij knalde eerst met volle vaart tegen een hoog gebouw aan , En hij was niet dood , Daarna viel die nog tientallen meters naar beneden , En nog steeds niet dood. Dus ik heb van een Gigantische hoogte , Een val overleefd , Alleen toen Niko weer op stond (Met een klein beetje leven uiteraard) werd die aangereden. En toen was Niko dood. Bewerkt: 17 mei 2010 door Melvin_123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Dat had ik ook, ik wilde zelfmoord plegen (zo eindig ik altijd met GTA) dus ik spring uit mijn helikopter, vaan een paar kilometer hoogte val ik op harde ondergrond op m'n hoofd, 1 streepje leven, dus heb ik de politie maar aangevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 Ik heb ondekt: In multiplayer als je parachute open doet kan je ook rook aan/uit doen! Dit heb ik vorige week ontdekt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) ik heb ontdekt dat vrouwen ( ik hoorde door mn headset dat het een vrouw was , of miss een travestiet )ownen in MP potjes Bewerkt: 18 mei 2010 door GTA4LOVER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat je met kleefbommen hele mooie explosies kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 gisteren met een modder op de xbox. allemaal gekleurde caddy's en dat speciale helikopter van TBoGt kwam erin. en zwarte vliegveldvrachtwagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat ik niet moet vergeten dat ik kleefbommen heb geplakt op m'n auto, zodat ik m'n auto (en dus mezelf) niet opblaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat als je van op het hoogste punt dat je kan uit de helikopter springt en je trekt direct je parachute open dan kan je vliegen van de airport tot Algonquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat ik de Akuma echt heel slecht vind rijden ... Ik had er toch tamelijk vele oefening mee nodig voor ik er degelijk op kon rijden. Ook dat er in vele geparkeerde auto's vaak nog een bestuurder inzit, maar die doen niks... waarom zitten ze er dan in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat ik de Akuma echt heel slecht vind rijden ... Ik had er toch tamelijk vele oefening mee nodig voor ik er degelijk op kon rijden. Ook dat er in vele geparkeerde auto's vaak nog een bestuurder inzit, maar die doen niks... waarom zitten ze er dan in? Het valt mij op dat je de Akuma en Vader nooit tegenkomt in de verhallijn of gewoon op straat, de enige manier waarmee ik ze kon krijgen waren de cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Dat ik de Akuma echt heel slecht vind rijden ... Ik had er toch tamelijk vele oefening mee nodig voor ik er degelijk op kon rijden. Ook dat er in vele geparkeerde auto's vaak nog een bestuurder inzit, maar die doen niks... waarom zitten ze er dan in? Het valt mij op dat je de Akuma en Vader nooit tegenkomt in de verhallijn of gewoon op straat, de enige manier waarmee ik ze kon krijgen waren de cheats Bij mij rijden ze vaak rond, hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Bij mij rijden ze vaak rond, hoor. Toch niet, de motors zijn enkel verkrijgbaar in MP of via Cheats . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.