Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Bij mij rijden ze vaak rond, hoor. :?

Toch niet, de motors zijn enkel verkrijgbaar in MP of via Cheats ;) .

Serieus?? Ik zou toch zweren dat ze rondreden. Ik ga nog een keer kijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je in freemode in de luchthaven je met een nrg 900 een achterwaarse salto doet, en die bekijkt in cinematic view (snel o induwen op de ps3) je moto soms rare toeren uithaalt. En dat je met die gele dingen op de airport heel erg hoog kunt springen. En dat je heel erg ver kunt vliegen in freemode als er iemand met een rpg onder je schiet, of een heli je meeneemt met zijn rotors.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je allergrootste vijand ook je vriend kan zijn. Ik was in een gevecht met een paar politiewagens. Ik let even niet op en vlieg over de kop, de politiewagen drukt me weer op mijn kant. En een andere keer was ik met TBoGT een drugwars aan het spelen. Rechts van mij staat een man met molotovs onder een trap. Die man wil ze gooien maar ze ketsen af tegen de trap en komen dus op hem terecht :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb uitgevonden dat ik ik de savegames van gta4 niet kan vinden (weet iemand miss waar die staan?)

dat ik echt totaal schijt heb aan de politie =D

dat johnny de pipe bombs echt niet ver gooit

dat in gang wars de politie ook op de OAD schiet

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er voor mij nog wijnig te ondekken valt :duh: Jammer, z'n mooi spel en ik weet bijna alles al. De geheimen, map, missies en van alles en nog wat. Wou dat ik weer terug kon in de tijd waarbij ik van m'n ouders voor m'n verjaardag een xbox 360 en gta IV speelde. Ging meteen spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er een fout in de EFLCS, Tijdens de missie Frosting on the Cake Rijdt je weg in een Schafter E, Jonhy moet deze diamanten stelen in deze missie, je achtervolgt de Schafter E waar oorspronkelijk Luis en Tony inzitten maar aan het einde van de rit kom je Evan tegen loveit.gif. Hoe?

Johhny en Luis ontsnappen inderdaad in de Stretch E

Maar als je hebt opgelet ( wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan :7 ) Zie je dat Evan vertrekt in een normale Stretch en die heeft de diamanten.

Hearv@: Dat er soms mensen in geparkeerde auto's zitten is heel normaal.

Ze doen niks ookal ga je er op los met een Patriot ofzo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er een fout in de EFLCS, Tijdens de missie Frosting on the Cake Rijdt je weg in een Schafter E, Jonhy moet deze diamanten stelen in deze missie, je achtervolgt de Schafter E waar oorspronkelijk Luis en Tony inzitten maar aan het einde van de rit kom je Evan tegen loveit.gif. Hoe?

Johhny en Luis ontsnappen inderdaad in de Stretch E

Maar als je hebt opgelet ( wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan :7 ) Zie je dat Evan vertrekt in een normale Stretch en die heeft de diamanten.

Hearv@: Dat er soms mensen in geparkeerde auto's zitten is heel normaal.

Ze doen niks ookal ga je er op los met een Patriot ofzo :7

"Johnny" en Luis :7 Bedoel je niet Tony en Luis :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er een fout in de EFLCS, Tijdens de missie Frosting on the Cake Rijdt je weg in een Schafter E, Jonhy moet deze diamanten stelen in deze missie, je achtervolgt de Schafter E waar oorspronkelijk Luis en Tony inzitten maar aan het einde van de rit kom je Evan tegen loveit.gif. Hoe?

Johhny en Luis ontsnappen inderdaad in de Stretch E

Maar als je hebt opgelet ( wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan :7 ) Zie je dat Evan vertrekt in een normale Stretch en die heeft de diamanten.

Hearv@: Dat er soms mensen in geparkeerde auto's zitten is heel normaal.

Ze doen niks ookal ga je er op los met een Patriot ofzo :7

Ja, ik las het maar als je de missie speelt merk je er weinig van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er een fout in de EFLCS, Tijdens de missie Frosting on the Cake Rijdt je weg in een Schafter E, Jonhy moet deze diamanten stelen in deze missie, je achtervolgt de Schafter E waar oorspronkelijk Luis en Tony inzitten maar aan het einde van de rit kom je Evan tegen loveit.gif. Hoe?

Johhny en Luis ontsnappen inderdaad in de Stretch E

Maar als je hebt opgelet ( wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan emo.gif ) Zie je dat Evan vertrekt in een normale Stretch en die heeft de diamanten.

Hearv@: Dat er soms mensen in geparkeerde auto's zitten is heel normaal.

Ze doen niks ookal ga je er op los met een Patriot ofzo emo.gif

"Johnny" en Luis emo.gif Bedoel je niet Tony en Luis yep.gif

Ja :7 ik d8 aan Johhny en toen heb ik z'n naam ingetikt inplaats van Luis :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed een keer echt vet hard tegen een politie auto aan, en de politie deed niks

Dat komt omdat je op dat moment dan je rem of handrem hebt ingedrukt. Je kan met 130 km/h op een police cruiser inrammen zonder wanted te krijgen, als je voor impact maar even op je rem gaat staan. (Dan zien ze het blijkbaar als een "bestuurdersfoutje")

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...