Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?

End Of The Riot

Recommended Posts

Ik reed een keer echt vet hard tegen een politie auto aan, en de politie deed niks

Dat komt omdat je op dat moment dan je rem of handrem hebt ingedrukt. Je kan met 130 km/h op een police cruiser inrammen zonder wanted te krijgen, als je voor impact maar even op je rem gaat staan. (Dan zien ze het blijkbaar als een "bestuurdersfoutje")

Serieus? handig dat moet ik onthouden ;)

Ik heb helaas altijd dat er een police cruiser/patrol tegen mij aanrijd en ik een wanted level krijg :7

Delen op andere websites

Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. :)

Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... :-(

Delen op andere websites

Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. smile3.gif

Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... sad2.gif

Zoek gewoon een gasfles op.

Zet je truck ernaast ( of erbovenop want hij is hoog genoeg )

En schiet op die gasfles.

Door de knal zou de Securicar weg moeten vliegen en kun je het geld makkelijk pakken :7

Delen op andere websites

Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. smile3.gif

Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... sad2.gif

Door de knal zou de Securicar weg moeten vliegen en kun je het geld makkelijk pakken :7

Dat is bij mij vaak het probleem:

Als ik iets zoek of nodig heb, dan is het er gewoon niet. Dan kan ik het niet vinden. En als ik het niet nodig heb of zoek, dan is het er in overvloed. :duh::7

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Delen op andere websites

Dat is bij mij vaak het probleem:

Als ik iets zoek of nodig heb, dan is het er gewoon niet. Dan kan ik het niet vinden. En als ik het niet nodig heb of zoek, dan is het er in overvloed. :duh::7

Dat heb ik ook, ik weet nooit waar die gasflessen zijn maar als ik er een vind schiet ik mezelf altijd naar de hel :bonk: Zo ben ik ik schiet gewoon overal om me heen :cab:

Delen op andere websites

GTA 4 of TBoGT? Bij mij gebeurt dit nooit en ik nu alleen TBoGT speel, ja weet even niks.

Voor zover ik weet alleen in GTA 4. Maar dat gebeurt ook niet zo heel vaak...

Heb nog niet gekeken of dat bij TBoGT ook is.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Delen op andere websites

Dat je in TBoGT meer Angels of Death ziet rondlopen en dat de Internetcafé in Northwood vol zitten met van die dikke bikers.

Altijd leuk om er een sticky bomb tussen te planten :puh:

Delen op andere websites

Dat je bij de kliffen rondom de Burger Shot in Beechwood City uitstekend mensen naar beneden kunt duwen. En het leuke is, zolang je enkel tegen ze aan loopt (En ze dus niet aanvalt) zul je er ook geen wanted level voor krijgen. :sigaar:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...