Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Ik reed een keer echt vet hard tegen een politie auto aan, en de politie deed niks Dat komt omdat je op dat moment dan je rem of handrem hebt ingedrukt. Je kan met 130 km/h op een police cruiser inrammen zonder wanted te krijgen, als je voor impact maar even op je rem gaat staan. (Dan zien ze het blijkbaar als een "bestuurdersfoutje") Serieus? handig dat moet ik onthouden Ik heb helaas altijd dat er een police cruiser/patrol tegen mij aanrijd en ik een wanted level krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb ontdekt dat er ontieglijk veel plaatsen zijn waar de Buzzard nog doorheen kan vliegen zonder dat de wieken het begeven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... Zoek gewoon een gasfles op. Zet je truck ernaast ( of erbovenop want hij is hoog genoeg ) En schiet op die gasfles. Door de knal zou de Securicar weg moeten vliegen en kun je het geld makkelijk pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... Zoek gewoon een gasfles op. Zet je truck ernaast ( of erbovenop want hij is hoog genoeg ) En schiet op die gasfles. Door de knal zou de Securicar weg moeten vliegen en kun je het geld makkelijk pakken Dat is bij mij vaak het probleem: Als ik iets zoek of nodig heb, dan is het er gewoon niet. Dan kan ik het niet vinden. En als ik het niet nodig heb of zoek, dan is het er in overvloed. Bewerkt: 24 mei 2010 door SnelheidsManiak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Dat als je een geldtransport wagen opblaast, er veel geld op straat komt te liggen. Dat het niet echt makkelijk is om een geldtransport wagen op te blazen zonder raketten, granaten of iets dat daar op lijkt... Zoek gewoon een gasfles op. Zet je truck ernaast ( of erbovenop want hij is hoog genoeg ) En schiet op die gasfles. Door de knal zou de Securicar weg moeten vliegen en kun je het geld makkelijk pakken Dat is bij mij vaak het probleem: Als ik iets zoek of nodig heb, dan is het er gewoon niet. Dan kan ik het niet vinden. En als ik het niet nodig heb of zoek, dan is het er in overvloed. Dat heb ik ook, ik weet nooit waar die gasflessen zijn maar als ik er een vind schiet ik mezelf altijd naar de hel Zo ben ik ik schiet gewoon overal om me heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Mijn auto was helemaal kapot en hij reed niet meer en toen wachte ik ongeveer 5 minutjes en toen deed hij het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Dat er in Singleplayer soms een Annihilator spawnt op het vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Dat er in Singleplayer soms een Annihilator spawnt op het vliegveld. GTA 4 of TBoGT? Bij mij gebeurt dit nooit en ik nu alleen TBoGT speel, ja weet even niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnelheidsManiak Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) GTA 4 of TBoGT? Bij mij gebeurt dit nooit en ik nu alleen TBoGT speel, ja weet even niks. Voor zover ik weet alleen in GTA 4. Maar dat gebeurt ook niet zo heel vaak... Heb nog niet gekeken of dat bij TBoGT ook is. Bewerkt: 28 mei 2010 door SnelheidsManiak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Bij allebij, als je de storyline hebt voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Dat je heel veel lol kunt hebben in het Internetcafé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Dat je in TBoGT meer Angels of Death ziet rondlopen en dat de Internetcafé in Northwood vol zitten met van die dikke bikers. Altijd leuk om er een sticky bomb tussen te planten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb ontdekt dat je niet met iedereen kan daten op love meet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Dat je bij de kliffen rondom de Burger Shot in Beechwood City uitstekend mensen naar beneden kunt duwen. En het leuke is, zolang je enkel tegen ze aan loopt (En ze dus niet aanvalt) zul je er ook geen wanted level voor krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.