Jimmiefitz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 TBoGT: Ik heb ontdekt dat je ook seks met Joni kan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Tijdje geleden: Dat je best geen raketten afvuurt met een Buzzard terwijl je nog op de grond staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Dat je best geen raketten afvuurt met een Buzzard terwijl je nog op de grond staat. Dat is inderdaad pijnlijk om te ontdekken . Ik heb ontdekt dat het best gezellig is om een auto, met behulp van een Molotov, te zien uitbranden :$ . Bewerkt: 29 mei 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb ontdekt dat zwervers heel erg suicidaal zijn . Ik had mijn Sentinel in de fik gereden, dus "parkeerde" ik hem, om vervolgens weg te rennen. Opeens gaan er allemaal zwervers omheen staan, en dan ontploft mijn autotje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Die arme jongens waren gewoon blij met een beetje warmte... ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Ik heb gisteren ontdekt dat backup van Trey en Clay héél handig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Tss, komen ze wel naar jou toe Als ik hun bel dan nemen ze nooit op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Dat je niet in Bahamas Mamas kunt in de gewone IV versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mooijtje Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Wat heb ik vandaag ontdekt....... Dat ze ook in GTA IV NL praatten XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markoostrom Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Dat je in de Free mode van TBOGT ook door de ruit heen kan vliegen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 (TBOGT) Dat als je politie achter je aan hebt en je komt langs je huis dat agenten je auto jatten die op je parkeerplaats staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Dat de Drugwars eigenlijk heel makkelijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HelloBoyz Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 ik heb vandaag ontdekt dat asl je keihard tegen een auto rijd dat die passagier soms kan eruitvliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 dat sommige mesnen echt dom zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Dat wanneer je Francis laat leven, Tijdens de missie "Blood Brothers" dat je hem daarna kunt bellen om de "Aandacht" van de politie te laten verdwijnen. (Ik heb de vorige keer namelijk die andere broer dood geschoten, Dus vandaar dat ik hier vandaag pas achter ben gekomen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.