End Of The Riot Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Dat de touwtjes van een parachute doorgesneden kunnen worden door de wieken van een helikopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 Dat Lazlow zijn zus heeft vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 1. Dat het niets uitmaakt of je nou in IV, TBoGT, Of in TLaD bent, Taxichauffeurs altijd meer schade aanrichten dan vandalen. Daar zijn Niko, Luis, En Johnny al achter gekomen. 2. Dat ik Grand Theft Auto "Episodes From Liberty City" al veel eerder had moeten kopen! Wat een GEWELDIG spel! Vooral de nachtclubs in "The Ballad of Gay Tony" zijn super relaxed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat taxichauffeurs heel gewelddadig zijn, maar nog steeds niet bestendig zijn voor explosieven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Ik heb ontdenkt dat mensen die aan yoga doen, leuke slachtoffers zijn voor een vrije val, als ze op een rots staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorpiuss Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat mensen wél kunnen vliegen als ze op een motor zitten en door een aso omver gereden worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat de politie niet weet hoe te reageren als je een rpg op hen af vuurt. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
300400500s Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat de explosive shotgun ownt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Dat ik de shotguns bijna niet gebruik. Ik gebruik meestal alleen de SMG's en de Rifles Maar daar gaat nu verandering in komen. Ik ga het nieuwe regime inleiden met de AA-12(Automatic shotgun) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Politiehelikopter Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Gisteren heb ik ontdekt, toen ik in Alqonquin was, dat er ergens op een bouwwerf een grote helikopter gestationeerd staat. Ik vloog met de Buzzard over de rivier tussen Alqonquin en Alderney, en vlak bij een parkeergarage in aanbouw stond 'ie. Wel in 'The Ballad of Gay Tony'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 dat er in de vechtkooi aan de zijkant een kabouter zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Dat Niko van muziek van Massive B houd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Hoe weet je dat dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2010 Hoe weet je dat dan Dat zegt Niko in een conversatie met Little Jacob.. Dat hij en Niko graag naar Bobby Konders luisteren. Alhoewel hij niet is te horen of Massive B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2010 Ohzo okee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.