Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Waarom is er pas sinsds 23 oktober toen EfLCS uit kwam op game een site over gemaakt, hij kwam toch iets na de release van GTA 4 uit op Live?

Nee hoor, EfLC is het pakket met TBoGT en TLaD erop die kwam pas op 23 october samen met TBoGT op Xbox Live te downloaden uit. Jij hebt het vast over TLaD die vanaf 17 februari 2009 te downloaden was op Xbox Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat Carmen Ortiz(vriendin van Niko uit IV) vreemdgaat met Armando Torres

Aangezien hij in de missie Corner Kids zegt verkering te hebben en Luis moet bekennen dat hij haar ook heeft gehad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat op de achterkant van de Infernus net pokéballs staan naast de achterlichten :7

Ik vond geen afbeelding, dus maar een filmpje.

Klik en kijk op 0:23.

Voor de mensen die geen pokéball kennen, klik ;)

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er op de East Borough Bridge soms controle is door de politie :7

Dan staat er een politiewagen met de sirenes aan en met kegels er rond, en een gewone wagen er voor.

kan je het even zien als je op je linkerkant kijkt na de 15e seconde. Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police.

Het is zo'n auto -----> Klik

Bewerkt: door SanFierro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...