The360box Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Waarom is er pas sinsds 23 oktober toen EfLCS uit kwam op game een site over gemaakt, hij kwam toch iets na de release van GTA 4 uit op Live? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 Waarom is er pas sinsds 23 oktober toen EfLCS uit kwam op game een site over gemaakt, hij kwam toch iets na de release van GTA 4 uit op Live? Nee hoor, EfLC is het pakket met TBoGT en TLaD erop die kwam pas op 23 october samen met TBoGT op Xbox Live te downloaden uit. Jij hebt het vast over TLaD die vanaf 17 februari 2009 te downloaden was op Xbox Live. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2010 Dat het goedkoper is om Episodes te kopen in de winkel dan beide losse Episodes te downloaden, for the PC, that is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Ik heb ontdekt dat Carmen Ortiz(vriendin van Niko uit IV) vreemdgaat met Armando Torres Aangezien hij in de missie Corner Kids zegt verkering te hebben en Luis moet bekennen dat hij haar ook heeft gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Dat op de achterkant van de Infernus net pokéballs staan naast de achterlichten Ik vond geen afbeelding, dus maar een filmpje. Klik en kijk op 0:23. Voor de mensen die geen pokéball kennen, klik Bewerkt: 27 juni 2010 door Axelectric_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Dat die bikers bij TLAD altijd met hun hoofd gaan waar ik naartoe schiet en soms dood gaan. Dan moet ik opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Dat er op de East Borough Bridge soms controle is door de politie Dan staat er een politiewagen met de sirenes aan en met kegels er rond, en een gewone wagen er voor. kan je het even zien als je op je linkerkant kijkt na de 15e seconde. Bewerkt: 1 juli 2010 door Axelectric_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 dat er niks meer is om te ondekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 Dat de passagiers die je moet vervoeren in de sidemissies van Roman vaak nogal agressief zijn en dat ze je snel uitschelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Is die niet roze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Is die niet roze? Haar Feltzer is roze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 (TBoGT) dat ik de APc kan indeuken (sterk ben ik he? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police. Het is zo'n auto -----> Klik Bewerkt: 3 juli 2010 door SanFierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.