Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police.

Het is zo'n auto -----> Klik

Die auto kun je alleen in TBoGT in multiplayer vinden, net zoals de Police bike en de Police Buffalo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police.

Het is zo'n auto -----> Klik

Oh die bedoel je :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police.

Het is zo'n auto -----> Klik

Oh die bedoel je :7

Ok alleen met Multiplayer dus. Is normaal nergens te vinden??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat :tu:

Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC?

Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police.

Het is zo'n auto -----> Klik

Oh die bedoel je :7

Ok alleen met Multiplayer dus. Is normaal nergens te vinden??

Nope enkel MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat auto's achtervolgen en ze een sticky bomb meegeven best lachen is en dat de Faggio een geweldig voertuig is om aan de politie te ontsnappen, het is me gelukt met een Faggio aan 6 sterren te ontsnappen :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

- Dat al die verekte duiven vinden en die jumps vinden verdomde saai is. Moet elke keer weer terug naar windows omdat ik nergens iets kan vinden wat ze in de map van GTAIV ingame zelf te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral een bug. :7

Dat is geen bug...

Ow sorry, ik dacht dat je reageerde op Houstyn... ja het is al laat hè :$ .

Zou een mod dit kunnen verwijderen?

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

- Dat al die verekte duiven vinden en die jumps vinden verdomde saai is. Moet elke keer weer terug naar windows omdat ik nergens iets kan vinden wat ze in de map van GTAIV ingame zelf te zetten.

Als je een Strategy guide had was dit probleem verholpen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...