vice infernusX Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police. Het is zo'n auto -----> Klik Die auto kun je alleen in TBoGT in multiplayer vinden, net zoals de Police bike en de Police Buffalo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police. Het is zo'n auto -----> Klik Oh die bedoel je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police. Het is zo'n auto -----> Klik Oh die bedoel je Ok alleen met Multiplayer dus. Is normaal nergens te vinden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb ontdekt dat er op de parkeerplaats van het politiebureau tegenover de 60 Diner in Algonquin een geweldige zwarte politieauto staat Een zwarte politieauto? Nog nooit gezien. Bedoel je de APC? Nee, geen APC. Maar een dikke zwarte auto, met sirenes erop en aan de zijkant staat er Police. Het is zo'n auto -----> Klik Oh die bedoel je Ok alleen met Multiplayer dus. Is normaal nergens te vinden?? Nope enkel MP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Armando en Henrique kunnen best wel irritant zijn als ze steeds voor je gaan lopen en/of blijven staan tijdens Drug Wars. (Soms schiet ik ze dan per ongeluk dood) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Dat auto's achtervolgen en ze een sticky bomb meegeven best lachen is en dat de Faggio een geweldig voertuig is om aan de politie te ontsnappen, het is me gelukt met een Faggio aan 6 sterren te ontsnappen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hondamt5 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 en ik heb ontdekt dat bij de missie Out of Commission ik niet in de heli kan komen... ik heb m nu al 10 keer gespeeld maar behalve dat mn spatie kapot is kom ik geen stap verder.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Een nieuwe bug bij die taxi jobs van Roman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Dat je, na je GTA IV 100% hebt, meer munitie kan dragen. Bug of beloning? EDIT: Beloning Bewerkt: 5 juli 2010 door Axelectric_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 - Dat al die verekte duiven vinden en die jumps vinden verdomde saai is. Moet elke keer weer terug naar windows omdat ik nergens iets kan vinden wat ze in de map van GTAIV ingame zelf te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Ik heb ontdekt dat wanneer je met een auto tegen de 8erkant van een andere auto knalt, de persoon erin soms in de fik vliegt PS; De auto ontploft daarna ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Weeral een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) Weeral een bug. Dat is geen bug... Ow sorry, ik dacht dat je reageerde op Houstyn... ja het is al laat hè :$ . Zou een mod dit kunnen verwijderen? Bewerkt: 8 juli 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 Het viel me vandaag pas op dat in TBoGT de mafia members in Museum Piece/Collectors Item zijn vervangen door politie agenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HollandNL Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 - Dat al die verekte duiven vinden en die jumps vinden verdomde saai is. Moet elke keer weer terug naar windows omdat ik nergens iets kan vinden wat ze in de map van GTAIV ingame zelf te zetten. Als je een Strategy guide had was dit probleem verholpen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.