Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment.

En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% :? .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment.

En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% confused2.gif .

Dat komt waarschijnlijk omdat je een taxi of cheats hebt gebruikt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ontdekt dat als je ergens af springt, als je dan met je voeten op een rand komt en dan pas op de grond valt je blijft leven.

en dat die taxi reiders gwn ergens afrijden als je eindpunt bij een afgrond/iets anders is om te parkeren

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment.

En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% confused2.gif .

Dat komt waarschijnlijk omdat je een taxi of cheats hebt gebruikt ;)

NO cheats, maar wel taxi's. Na de missie kwam er te staan dat ik iets met de taxi deed maar ik weet niet meer of ik een aantal % kreeg voor Health, car damage.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dat alsje een hele rij met kleefbommen op de weg legt en ze dan af laat gaan (dus voor terrorist speelt}

dat peds je aanvallen

en dat als je iemand doodschiet vanuihet stegje voor de maisonette9 en de uitsmeiter ziet het, gaat hij op je af

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de 'Towtruck' weinig nut heeft in TLAD, Je kunt ermee rondrijden, Maar je kunt er niets mee wegtakelen, Waar het voertuig dus voor gebouwd is. :7

Zelfde verhaal geld voor de goeduitziende Heftruck, Waarmee je niet kunt heffen, En de vrachtwagens, Waarmee je dus geen trailers kunt aankoppelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...