Flokkert Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 Dat de touwtjes van een parachute doorgesneden kunnen worden door de wieken van een helikopter. Dat heb ik ook ontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment. En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment. En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% . Dat komt waarschijnlijk omdat je een taxi of cheats hebt gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 heel simpel niks nog geen gta 4 gespeelt vandaag of telt dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 heel simpel niks nog geen gta 4 gespeelt vandaag of telt dat niet? Nee, dat is spammen. Ik heb ontdekt dat van de Rotterdam Tower af springen terwijl er een heli onder vliegt niet leuk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 dat er nog in 1 het eerste eiland een clocking bell zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 Dat Luis Lopez na te veel drinken ook bij het hart van Liberty City kan spawnen(in het blijheidsbeeld) met een parachute om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 ik heb ontdekt dat als je ergens af springt, als je dan met je voeten op een rand komt en dan pas op de grond valt je blijft leven. en dat die taxi reiders gwn ergens afrijden als je eindpunt bij een afgrond/iets anders is om te parkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Dat ik nog steeds niet begrijp hoe je zo dicht mogelijk bij de grond je parachute uit moet gooien voor een Achievment. En dat als je de story van TBoGT hebt uitgespeelt je missies kan overdoen met je telefoon, maar achter de missies staat voor hoeveel % je het hebt gespeeld maar bij de helft staat gewoon doodleuk 0% . Dat komt waarschijnlijk omdat je een taxi of cheats hebt gebruikt NO cheats, maar wel taxi's. Na de missie kwam er te staan dat ik iets met de taxi deed maar ik weet niet meer of ik een aantal % kreeg voor Health, car damage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb ontdekt dat TBOGT een nieuwe versie van de faggio heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 ik dat alsje een hele rij met kleefbommen op de weg legt en ze dan af laat gaan (dus voor terrorist speelt} dat peds je aanvallen en dat als je iemand doodschiet vanuihet stegje voor de maisonette9 en de uitsmeiter ziet het, gaat hij op je af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 dat het piepende geluidje bij stickybombs heel vervelend is bij een silence attack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Dat er ook een Burger Shot in Memory Lanes zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Dat de 'Towtruck' weinig nut heeft in TLAD, Je kunt ermee rondrijden, Maar je kunt er niets mee wegtakelen, Waar het voertuig dus voor gebouwd is. Zelfde verhaal geld voor de goeduitziende Heftruck, Waarmee je niet kunt heffen, En de vrachtwagens, Waarmee je dus geen trailers kunt aankoppelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Badman Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Dat multiplayer eigenlijk zeer leuk is! Ik had het nog nooit geprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.