Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat je geen lol kunt hebben als je ruzie aan het zoeken bent met wat gangleden aangezien de politie er altijd snel bij is :duh: .

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik in GTA4 MP in elke game na ongeveer 3 seconden gekickt wordt door connectieproblemen. :kots:

Ik ook, ben ik blij dat ik mee kan doen, beginnen we, Disconnected, returning naar Single Player. Bij de PS3 kan je nog een nieuwe match joinen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vannacht tenminste dat TBOGT muziek heeft onder de missies als je niet rijdt was bij laatste missie als je parachute springt hoorde je muziek :o. En dat Mori en Brucie broertjes zijn had me kapot gelachen bij de missie No. 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een glitch in het Me-TV gebouw.

Wat voor een glitch?

Ik heb ontdekt dat er een schilderij/foto van een politie agent in je safe house staat ;):dans:

Dat is Luis zijn vader

Ik heb ontdekt dat mijn TomTom ook daadwerkelijk Ping Pong zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. :cya:

Die is rose doei :cya:

Die Schafter is roze. De Cognoscenti is wit hoor :D

Jaa bedacht ik me net xD Maar ik kwam laatst een witte sentinel tegen en toen bedacht ik me dat ie er inderdaad kk weinig zijn. Gare shit want hij was best mooi :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...