R-fl3x Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Dat er een Xbox 360 naast de TV in Luis' huis staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Dat je geen lol kunt hebben als je ruzie aan het zoeken bent met wat gangleden aangezien de politie er altijd snel bij is . Bewerkt: 15 juli 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Een glitch in het Me-TV gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 Dat ik in GTA4 MP in elke game na ongeveer 3 seconden gekickt wordt door connectieproblemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nfsplayer Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Dat ik in GTA4 MP in elke game na ongeveer 3 seconden gekickt wordt door connectieproblemen. Ik ook, ben ik blij dat ik mee kan doen, beginnen we, Disconnected, returning naar Single Player. Bij de PS3 kan je nog een nieuwe match joinen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Vannacht tenminste dat TBOGT muziek heeft onder de missies als je niet rijdt was bij laatste missie als je parachute springt hoorde je muziek :o. En dat Mori en Brucie broertjes zijn had me kapot gelachen bij de missie No. 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat er een schilderij/foto van een politie agent in je safe house staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Dat je een soort van TomTom in de auto hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben-LWD Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 dat als je op een politie auto gaat staan 1 ster krijgt -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Een glitch in het Me-TV gebouw. Wat voor een glitch? Ik heb ontdekt dat er een schilderij/foto van een politie agent in je safe house staat Dat is Luis zijn vader Ik heb ontdekt dat mijn TomTom ook daadwerkelijk Ping Pong zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Die is rose doei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Die is rose doei Die Schafter is roze. De Cognoscenti is wit hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Dat het best wel irritant was dat die meid in de missie I'll Take Her aan je stuur gaat zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Die is rose doei Die Schafter is roze. De Cognoscenti is wit hoor Jaa bedacht ik me net xD Maar ik kwam laatst een witte sentinel tegen en toen bedacht ik me dat ie er inderdaad kk weinig zijn. Gare shit want hij was best mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat gta IV voor €7,00 bij steam te koop was voor een dag, maar ik heb hem (helaas) vergeten te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.