Dipsie8 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat gta IV voor €7,00 bij steam te koop was voor een dag, maar ik heb hem (helaas) vergeten te kopen schiet lekker op dan... heb je toch maar 30euro moeten uitgeven? ONTOPIC: ow... de vader van luis politie agent?? - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat gta IV voor €7,00 bij steam te koop was voor een dag, maar ik heb hem (helaas) vergeten te kopen schiet lekker op dan... heb je toch maar 30euro moeten uitgeven? ONTOPIC: ow... de vader van luis politie agent?? - Nee, niet gekocht. ONTOPIC: ow... de vader van luis politie agent?? - wat bedoel je daarmee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat gta IV voor €7,00 bij steam te koop was voor een dag, maar ik heb hem (helaas) vergeten te kopen schiet lekker op dan... heb je toch maar 30euro moeten uitgeven? ONTOPIC: ow... de vader van luis politie agent?? - Hij zat in het leger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Dat je cutscenes niet moet skippen vooral niet bij crime and punishment xD. *Romans tape word van zn mond geruikt en gilt als een keukenmeid* Dimitri en Faustin SHUT UP SHUT UP SHUT UP Niko: Shut up roman... *Dimitri schiet handlanger dood* WHAT THE HELL I cant concentrate like this *schiet Roman in zn maag* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Dat het leuk is om fouten te maken tijdens dansen in Maisonette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik was wat aan het rondvliegen in de Multiplayer (van BOGT) en toen zag ik 2 mensen barbecueën op een dak van een appartement er stonden 3 stoelen ze zaten alle 2 op een stoel en de derde stoel lag op z'n zij op de grond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik heb ontdekt dat mijn TomTom ook daadwerkelijk Ping Pong zegt. heb ik ook ondekt als ik die pingpong hoorde deed ik altijd een andere radio zender omdat ik dacht dat het een irritant muziekje was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Nooit een een granaat in de lucht gooien in het midden van star junction Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Dat side-mission's best leuk zijn En Qub3D ook EDIT: Nog 1 post 299/300 Bewerkt: 1 september 2010 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Dat Niko Bellic een dode broer heeft. Dat vertelde hij tijdens het uitgaan met Packie. Mischien heeft hij nog meer broers of zussen. Hij is in iedergeval niet enigst kind. Die broer van Niko was ook een goede vriend van Roman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. Die is rose doei Die Schafter is roze. De Cognoscenti is wit hoor Jaa bedacht ik me net xD Maar ik kwam laatst een witte sentinel tegen en toen bedacht ik me dat ie er inderdaad kk weinig zijn. Gare shit want hij was best mooi Ff normaal praten AUB. Sommige mensen vinden dit niet zo fijn. Ik ben daar dus één van. >>> Door Jacky-2007: Je typt zelf ook niet in gangbaar Nederlands. "Ff" is geen normaal woord. Daarbij, de crew houdt niet zo van moderator-gedrag door leden. Ik ben dáár dus één van.<<< Wajoo, ik bedoel kk wat daar staat. Kijk is goed of zo. Bewerkt: 23 september 2010 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Dat het leuk is om met Luis(in zwart pak) de FBI agent in de FBI Buffalo uit te hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Dat het leuk is om met Luis(in zwart pak) de FBI agent in de FBI Buffalo uit te hangen Ja, dat doe ik ook Wat ook leuk is om één of ander terminator achtig geval te spelen met knalvuisten. Ik schop altijd met die cheat mensen omhoog. Of deuken in auto's trappen. :P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Niet echt dat ik iets ontdekt heb maar toch. Ik rijd heel vaak motor en dan schiet ik, waardoor iedereen volgas gaat en dan ga ik mensen achterna om ze dood te schieten heel geinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Dat ene speeltuintje waardoor je een boost krijgt, ik kende het wel, maar had het nooit uitgeprobeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.