DingeZ Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb ontdekt dat als je hier langs het water gaat staan met flink wat sterren er allemaal politieauto's het water in storten. En ik heb ontdekt dat als je met een auto/motor de metro in gaat rijden je heel makkelijk zelfs 6 sterre politie kan afschudden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb vandaag ondekt in TLAD als je 10 gang wars hebt gedaan je Sawed-off shotgun krijgt bij elk safehouse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb vandaag ontdekt dat als je in de multiplayer omslaat met een boot, en je snel je mobiel pakt, er geen health van je af gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb ondekt dat roman heel irritant is en die andere vrienden die je steeds bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Dat bepaalde voertuigen op vaste plaatsen rijden. PS: heel vaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Dat je als je Three Leaf Clover verneukt IN de bank, dan iedereen gewoon rustig de straat oploopt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 Ik heb vandaag ondekt dat je weer volle health (geen armour) krijgt als je een straatmuziekant geld geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 ik heb ontdekt dat er in de nieuwe update van de xbox360 afgelopen keer niet tv materiaal is vrijgekomen op de tv's met onder anderen een nieuwe bus zichtbaar :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 Dat als je met lichten uit door de metrotunnel rijd in een lekkere sport waren en je raakt een metro die op je afkomt. Je auto explodeert niet maar je vliegt wel door de voorruit en de metro killt je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik kwam er vandaag achter dat de Annihilator in TLAD exploderende ammo afschiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Je kan toch niet Door een tolhuisje XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Ik heb ontdekt dat als je met LJ in de auto zit, met de ramen open, er rook uit de ramen komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Dat je zelfs met een kutpistooltje de Achievement One Man Army kan halen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 als je online gaat. En naar een helie instapt. En eruit. Heb je opeens rpg. Misschien in elke annihelator een rpg verborgen doosje. Is geen cheat en ook geen bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.