Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ontdekt dat als je hier langs het water gaat staan met flink wat sterren er allemaal politieauto's het water in storten. :schater:

En ik heb ontdekt dat als je met een auto/motor de metro in gaat rijden je heel makkelijk zelfs 6 sterre politie kan afschudden.

Geplaatst:

Ik heb vandaag ondekt in TLAD als je 10 gang wars hebt gedaan je Sawed-off shotgun krijgt bij elk safehouse

Geplaatst:

Ik heb vandaag ontdekt dat als je in de multiplayer omslaat met een boot, en je snel je mobiel pakt, er geen health van je af gaat. :D

Geplaatst:

ik heb ontdekt dat er in de nieuwe update van de xbox360 afgelopen keer niet tv materiaal is vrijgekomen op de tv's met onder anderen een nieuwe bus zichtbaar :O

Geplaatst:

Dat als je met lichten uit door de metrotunnel rijd in een lekkere sport waren en je raakt een metro die op je afkomt. Je auto explodeert niet maar je vliegt wel door de voorruit en de metro killt je

Geplaatst:
Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Geplaatst:

als je online gaat.

En naar een helie instapt.

En eruit.

Heb je opeens rpg.

Misschien in elke annihelator een rpg verborgen doosje.

Is geen cheat en ook geen bug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...