R-fl3x Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 De parachute glitch dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 dat er echt een nieuwe GTA moet komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Dat de zee heel erg ver gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Dat de zee heel erg ver gaat En dat er een eind aanzit. Uiteindelijk als je met een heli heel ver gaat dan komt er zon soort van zwarte cirkel. En als je met de boot gaat herhaalt de plek zich maar dat kun je niet zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) Dat de zee heel erg ver gaat En dat er een eind aanzit. Uiteindelijk als je met een heli heel ver gaat dan komt er zon soort van zwarte cirkel. En als je met de boot gaat herhaalt de plek zich maar dat kun je niet zien. Als ik te ver ga de zee in, krijg ik altijd een berichtje met dat je liberty city niet mag verlaten dat word mijn heli/boot opgeblazen. Bewerkt: 18 oktober 2010 door Cheers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik heb vandaag ondekt dat Armando en Henrique soms de zelfde dingen zeggen als je een drugswar begint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 ik heb geleerd dat : in het huis van yussuf amir. op de grote TV, de hele tijd de eindcredits worden afgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 Dat was al sinds de trailer bekend (een jaar geleden ) Heb ook nog ontdekt dat GTA IV nog wel heeeeeeeeeel leuk kan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 Heeft ontdekt dat zwervers toch nog een aardig robbertje met de politie vechten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 Dat de zee heel erg ver gaat En dat er een eind aanzit. Uiteindelijk als je met een heli heel ver gaat dan komt er zon soort van zwarte cirkel. En als je met de boot gaat herhaalt de plek zich maar dat kun je niet zien. Als ik te ver ga de zee in, krijg ik altijd een berichtje met dat je liberty city niet mag verlaten dat word mijn heli/boot opgeblazen. Ow ja? Nooit uitgeprobeerd, mij te ver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd. Probeer om alleen te quoten als je reageert op een onderwerp wat inmiddels is gepasseerd, of als het bericht waar je op wil reageren op de vorige pagina staat.<<< ik weet niet in singleplayer maar wel in Free mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.